خبر فوری

 
 
گارد جمهوری خواه بلوچ: مسئولیت حمله به نیروهای مبارزه با تروریسم در دیره مراد جمالی را بر عهده می گیریم
کد خبر :396577473

11:29 1400/11/20


برچسب ها : دایره مبارزه با تروریسم, دوستین بلوچ, دیره مراد جمالی, گارد جمهوری خواه بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای مبارزه با تروریسم,

گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای دایره مبارزه با تروریسم(CTD) در شهرستان دیره مراد جمالی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گارد جمهوری خواه بلوچ(BRG) از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای دایره مبارزه با تروریسم(CTD) در شهرستان دیره مراد جمالی ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله در دیره مراد جمالی اظهار داشت: امروز فدائیان گارد جمهوری خواه بلوچ نیروهای دایره مبارزه با تروریسم را که در حال گشت زنی در بازار دیره مراد جمالی بودند را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی در دم به هلاکت رسید و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: پلیس در قتل شهروندان ربوده شده بلوچ در عملیات های دروغین و ساختگی به صورت مستقیم نقش دارد، اما از مردم بلوچ درخواست می کنیم از عضویت در این نیرو خودداری کنند و از نزدیک شدن به کاروان نیروهای امنیتی نیز پرهیز نمایند زیرا هر لحظه امکان دارد ما آنان را هدف قرار دهیم.

وی در پایان بر تداوم حملات تا زمان تشکیل کشور آزاد بلوچستان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1