خبر فوری

 
 
کیچ: ربوده شدن هفت نفر زن و کودک بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1550827429

15:53 1401/01/31


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, ربودن زنان و کودکان بلوچ, زنان بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان در ادامه اقدامات سرکوبگرایانه خود علیه شهروندان بلوچ 7 نفر شامل زن و کودک را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان در ادامه اقدامات سرکوبگرایانه خود علیه شهروندان بلوچ 7 نفر شامل زن و کودک را بازداشت و به محل ناشناس منتقل نمودند.

طبق اطلاعات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان هفت زن و کودک بلوچ را از منطقه تربت چونگی شهرستان کیچ ربودند.

دلمراد بلوچ دبیر اطلاع رسانی جنبش ملی بلوچ(BNM) با تایید این موضوع ابراز داشت: همسر و فرزندان شهید اسحاق از جمله افراد ربوده شده به دست نیروهای امنیتی پاکستان می باشند.

به گفته وی افراد ربوده شده شامل خانم نیوگ همسر شهید رامین و فرزند چهار ساله وی به نام ریحان، سورت دختر لعل بخش، فاطمه دختر لعل بخش، یک نوزاد 6 ماهه به نام نوری دختر غفور، امینه دختر حمزه، عتیقه دختر رشید ساکن منطقه بالگتر می باشد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز چندین مورد از ربوده شدن زنان و کودکان بی گناه بلوچ به دست نهادهای امنیتی پاکستان از مناطق مختلف ایالت بلوچستان گزارش شده است.

 

ارسال نظر

 
1