خبر فوری

 
کویته: ربوده شدن برادر کوچک عابد میر روزنامه نگار محلی بلوچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :615793199

15:55 1400/03/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته یک نوجوان بلوچ به نام ساجد برادر کوچک عابد میر رزونامه نگار محلی بلوچ را از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


کویته: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته یک نوجوان بلوچ به نام ساجد برادر کوچک عابد میر رزونامه نگار محلی بلوچ را از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عابد میر از رزونامه نگاران محلی بلوچ با انتشار یک پست در صفحه کاربری خود در فیسبوک اعلام نمود روز گذشته برادر کوچک وی برای کار از منزل خارج شد و تاکنون به منزل بازنگشته است.

طبق گفته عابد میر برادر کوچک وی ساجد میر در یک آزمایشگاه در منطقه باغ پشتون کویته مشغول به کار است و در ساعات عصر نیز به شغل خیاطی می پردازد، وی دیروز عصر پس از خارج شدن از منزل ناپدید شده است و شماره تماس وی نیز همچنان خاموش می باشد و هیچ تماسی با وی برقرار نشده است.

خالد میر برادر دیگر ساجد نیز در این خصوص معتقد است ناپدید شدن اسرار آمیز برادر وی غیر عادی است و در این زمینه به پلیس نیز گزارش خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1