خبر فوری

 
 
کویته: جان باختن یک نفر در اثر انفجار بمب در مسیر کاروان نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1683337673

13:06 1399/12/01


برچسب ها : انفجار بمب, پلیس کویته, موتورسیکلت بمب گذاری شده, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کمربندی غرب کویته, کویته,

در اثر انفجار یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر کاروان نیروهای امنیتی پاکستان در کمربندی غربی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک عضو نیروی سپاه مرزی جان باخت و یک تن دیگر نیز زخمی شد.


کویته: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر کاروان نیروهای امنیتی پاکستان در کمربندی غربی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک عضو نیروی سپاه مرزی جان باخت و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت مملو از 5 کیلوگرم مواد منفجره را در مسیر کاروان نیروهای امنیتی پاکستان در غرب کویته مستقر نموده و پس از عبور خودروی متعلق به نیروهای امنیتی آن را منفجر نمودند.

در اثر این انفجار یک عضو نیروهای مرزبانی جان خود را از دست داد و یکی دیگر از اعضای این نیرو به همراه یک افسر ارشد پلیس نیز دچار جراحت شدند.

نیروهای پلیس و دیگر نیروهای امنیتی بلافاصله پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافته و منطقه را به محاصره خود درآوردند.

گفتنی است برای این انفجار مقدار 5 کیلوگرم مواد منفجره در داخل یک دستگاه موتورسیکلت نصب و روز گذشته در کمربندی غربی جاده کویته کراچی مستقر گردید.

تاکنون هیچکدام از گروه های فعال منطقه ای همچون گروه های جدایی طلب بلوچ و یا گروه های تروریستی طالبان و یا داعش مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته اند.

ارسال نظر

 
1