خبر فوری

 
کویته : اعتصاب غذا برای رهایی زندانیان بلوچ به 3366 روز خود رسید
کد خبر :1336361472

21:31 1397/07/29


برچسب ها : ۳۳۶۶, اعتصاب, بلوچ, روز, غذا,

تا وقتی که در پاکستان جبر و شدت پسندی تمام نشود تغییر چهرهها هیچ تاثیری در اوضاع نخواهد گذاشت ماما قدیر بلوچ


 

کویته : اعتصاب غذا برای رهایی  زندانیان بلوچ به 3366 روز خود رسید

 

تا وقتی که در پاکستان جبر و شدت پسندی تمام نشود تغییر چهرهها هیچ تاثیری در اوضاع نخواهد گذاشت ماما قدیر بلوچ

 

به گزارش راز نیوز به نقل از بلوچستان پوست اعتصاب غذایی برای رهایی افراد مفقود شده به 3366 روز خود رسید۔ عبد المنان بلوچ و عبدالستار بلوچ با همراهان خود از کیمپ اعتصاب غذایی بازدید کردند در این دیدار این افراد فعال سیاسی از خانواده های شهدا و افراد مفقود حمایت خود را نشان دادند۔

 

رئیس نهضت آزادی افراد بلوچ ماما قدیر خان  اظهار داشت که افراد پنجابی و پشتون هم مثل بلوچ ها به این وضع خواهند رسید هنوز نوبت به این اقوام نرسیده است۔ این ظلم ها بخاطر افراد نمیشود بلکه این بربریت  تا وقتی سیاست های دولت در این قبال تغیر نکند تغیر افراد هیچ گونه تغیر اساسی را نمیتواند ایجاد کند۔

لذا امروز وقتی طبقات سرمایه دار و قوت های استعماری به مشکل برخورده اند باری دیگر دین را از گورستان ها خارج کرده و صحبت نظام مصطفی را بر زبان می آورند و اینگونه مردم را میخواهند از مسائل اصلی منحرف کرده و به مسائل حاشیه ای سوق دهند۔

 

همه طبقات در این کشور آواره هستند از دین و مذهب گرفته تا سیاست از مارکسست تا کارمند ازسرمایه دار تا انقلابی همه و همه آواره دیده میشوند۔

 

وی افزود که 6 تا جوان و 4 دانشور و دو تا قاضی میخواهند در بلوچستان انقلاب برپا کنند۔ تا وقتی مردمی نشوند هیچ کس چیزی را تغییر نمیتوند بدهد فرض ما این است که ما بعنوان استاد نزد مردم می رویم ولی درحقیقت این مردم استاد ما هستند که ما از این ها درس می آموزیم۔

 

وی افزود تا وقتی که در پاکستان جبر و شدت پسندی تمام نشود تغییر چهرهها هیچ تاثیری در اوضاع نخواهد گذاشت۔

ارسال نظر

 
1