خبر فوری

 
 
کویته: آزادی یکی دیگر از شهروندان ربوده شده بلوچ پس از گذشت 14 ماه
کد خبر :898255349

15:07 1400/02/17


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

یکی دیگر از شهروندان ربوده شده بلوچ به نام حسان قمبرانی که به دست ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان ربوده شده پس از گذشت 14 ماه آزاد و به منزل خود بازگشت.


کویته: به گزارش راز نیوز| یکی دیگر از شهروندان ربوده شده بلوچ به نام حسان قمبرانی که به دست ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان ربوده شده پس از گذشت 14 ماه آزاد و به منزل خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از آزادی حزب الله قمبرانی که به همراه حسان قمبرانی توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بود، حسان قمبرانی برادر سرکار خانم حسیبه قمبرانی نیز از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد گردید.

 

حسیبه قمبرانی خواهر حسان قمبرانی و دختر عموی حزب الله قمبرانی به دنبال ربوده شدن اعضای خانواده خود توسط ماموران امنیتی از طریق بسترهای مختلف و در کنار دیگر خانواده های افراد ربوده شده بلوچ و سندی به تحصن و تظاهرات پرداخته و برای آزادی برادران خود به تلاش و مجاهدت پرداخته است، وی در شهرهای کویته و اسلام آباد به مدت چندین روز متمادی به تحصن و اعتراض علیه دستگاه های امنیتی پرداخته و خواستار آزادی هرچه فوری عزیزان خود از زندان های اطلاعاتی شده است.

لازم به ذکر است حسان و حزب الله قمبرانی 25 بهمن ماه 1398 به دست ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان ربوده شده و به زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل گردیدند، حزب الله قمبرانی چند روز قبل از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد گردید و حسان قمبرانی نیز امروز پس از تحمل 14 ماه اسارت در بند سرویس های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشت.

بخوانید: آزادی دو تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط سرویس های امنیتی پاکستان

ارسال نظر

 
1