خبر فوری

 
کنسولگری آمریکا : خواستار افزایش روابط تجاری با پاکستان هستیم
کد خبر :226409320

13:25 1397/08/24


برچسب ها : آمریکا, پاکستان,

به گفته مقامات کنسولگری آمریکا، تمامی تلاش خود برای برقراری روابط تجاری و سرمایه گذاری میان آمریکا و پاکستان به کار خواهیم گرفت و در تلاش های انجمن توسعه تجارت آمریکا _ پاکستان نیز همکاری خواهیم کرد.


به گفته مقامات کنسولگری آمریکا، تمامی تلاش خود برای برقراری روابط تجاری و سرمایه گذاری میان آمریکا و پاکستان به کار خواهیم گرفت و در تلاش های انجمن توسعه تجارت آمریکا _ پاکستان نیز همکاری خواهیم کرد. گفتنی است این وعده ها را مارک راسل از مقامات ارشد کنسولگری آمریکا در کراچی طی دیدار خود با هيئت توسعه تجارت پاکستان _ ایالات متحده بیان کرد.

رهبری این انجمن به عهده رئیس و بانی آن و شریک مدیریت ICCMC نوید عیسی بود.

لازم به ذکر است طی این دیدار و گفتو گو مارک راسل راه اندازی انجمن تجارت آمریکا _پاکستان را به بانی آن نوید عیسی، سید ناصر وجاهت و تمامی تیم تبریک گفت. وی همچنین افزود در روزهای گذشته باوجود نامناسب بودن وضعیت، تیم یک رویداد موفق را درخانه فدراسیون برگزار کرد. وی همچنین اقدامات هیئت تجارتی پاکستان _ آمریکا را قابل تحسین خواند و گفت، کنسولگری آمریکا در آینده نیز خواستار همکاری با این هيئت است.

لازم به ذکر است مارک راسل در رابطه با موقعیت ها و زمینه های مناسب کسب و کار و سرمایه گذاری، و پروژه های کنسولگری آمریکا در این رابطه نیز مباحثی را مطرح کرد.

ارسال نظر

 
1