خبر فوری

 
کمک یک میلیون دلاری آمریکا برای سیل زدگان پاکستانی در ایالت‌های مختلف این کشور
کد خبر :548752365

13:13 1401/05/22


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دولت محلی ایالت سند, دونالد بلوم, سفیر آمریکا در پاکستان, سیل, مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند, کراچی, کمک مالی,

دونالد بلوم سفیر جدید آمریکا در اسلام آباد در ادامه دیدار و رایزنی با مقامات ایالت‌های مختلف پاکستان روز گذشته با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار نمود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سفیر آمریکا از اختصاص مبلغ یک میلیون دلار به منظور مقابله با اوضاع بحرانی ناشی از سیل در ایالت‌های مختلف پاکستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دونالد بلوم سفیر جدید آمریکا در اسلام آباد در ادامه دیدار و رایزنی با مقامات ایالت‌های مختلف پاکستان روز گذشته با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار نمود.

در این دیدار موضوعات مختلفی همچون خسارات مالی و جانی ناشی از بارش‌های سیل‌آسا و نیز پروژه‌های آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده(USAID) در زمینه‌های بهداشت و آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دونالد بلوم سفیر آمریکا در این دیدار ابراز داشت: دولت آمریکا به منظور مقابله با اوضاع به وجود آمده ناشی از سیل سهمگین در پاکستان، کمک جدید خود به ارزش یک میلیون دلار را اعلام می‌کند، این مبلغ از جانب آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده(USAID) فراهم شده است.

وی افزود: مردم آمریکا در این برهه حساس و دشوار در کنار ملت پاکستان حضور دارند و قلب‌های ما با خانواده جان باختگان در اثر سانحه سیل همراه است، بر همین اساس دولت آمریکا با خرسندی تمام این موضوع را اعلام می‌دارد و امیدوار است که کمک مالی جدید در بازسازی فوری مناطق آسیب دیده مؤثر باشد.

سفیر آمریکا خاطرنشان کرد: دولت آمریکا با همراهی دولت فدرال و دولت‌های محلی پاکستان و نیز جامعه جهانی برای بازسازی مناطق سیل زده پاکستان تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1