خبر فوری

 
 
کمک هزینه کره جنوبی جهت تقویت اقدامات پاکستان در مبارزه با کووید 19
کد خبر :273789009

15:08 1399/05/06


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, مقابله با کرونا,

کواک سانگ جیو سفیر کره جنوبی در دیدار با نور احمد معاون وزیر امور اقتصادی پاکستان، از کمک کره جنوبی به صورت نقدی و کالایی از طریق سازمان بهداشت جهانی به منظور حمایت از اقدامات برای مهار کرونا به پاکستان خبر داد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کواک سانگ جیو سفیر کره جنوبی در دیدار با نور احمد معاون وزیر امور اقتصادی پاکستان، از کمک کره جنوبی به صورت نقدی و کالایی از طریق سازمان بهداشت جهانی به منظور حمایت از اقدامات برای مهار کرونا به پاکستان خبر داد و گفت: اقدامات پاکستان برای مهار کرونا و مبارزه با حمله ملخ های صحرایی ستودنی است. وی همچنین علاوه بر ابلاغ پیام رسمی کمک هزینه 800 هزار دلاری به پاکستان برای مبارزه با کرونا ، اظهار داشت: امیدواریم این کمک هزینه به کنترل موثر ویروس کرونا و تقویت بخش مراقبت های بهداشتی پاکستان کمک خواهد کرد.

سفیر کره جنوبی در ادامه این دیدار تصریح کرد: براساس توافق نامه های دوجانبه، دولت کره جنوبی به حمایت از پاکستان در زمینه های مختلفی مانند بهداشت، فناوری اطلاعات، انرژی خورشیدی و ارتباطات ادامه خواهد داد و دولت کره جنوبی مجددا تعهد جدی خود برای تقویت و گسترش همکاری اقتصادی دوجانبه را ابراز می دارد. 

ارسال نظر

 
1