خبر فوری

 
 
کمک 8 میلیون دلاری آمریکا به پاکستان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا
کد خبر :1870640296

13:34 1399/01/30


برچسب ها : پال جونز, پاکستان و آمریکا, سفیر آمریکا, مقابله با کرونا, ویروس کرونا, کمک مالی,

آمریکا به منظور افزایش توان پاکستان جهت مقابله با شیوع کرونا در کشور، مبلغ 8 میلیون دلار دیگر را به عنوان کمک به پاکستان اعطا خواهد کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آمریکا به منظور افزایش توان پاکستان جهت مقابله با شیوع کرونا در کشور، مبلغ 8 میلیون دلار دیگر را به عنوان کمک به پاکستان اعطا خواهد کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پال جونز سفیر آمریکا در پاکستان با انتشار پیام ویدئویی اظهار داشت: تعداد 3 آزمایشگاه تشخیص طبی با هدف تشخیص، درمان و مقابله با شیوع کرونا ویروس به ارزش 3 میلیون دلار برای پاکستان راه اندازی و تاسیس خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این مبلغ 1 میلیون دلار نیز جهت راه اندازی مراکز عملیاتی اضطراری مهجز به جدیدترین امکانات پزشکی و درمانی در ایالت های سند، پنجاب، خیبر پختون خوا، بلوچستان به صورت جداگانه در اسلام آباد اختصاص خواهد یافت.

همچنین به منظور همکاری در آموزش کادر درمانی بومی مبلغ 2 میلیون دلار دیگر اعتبار بخشی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات بیان شده فصل جدیدی در روابط دیرینه و مشترک دو کشور در بخش پزشکی می باشد و بر همین اساس مجموع ارزش  کمک های مالی آمریکا به بخش بهداشت عموی پاکستان طی 20 سال گذشته بیش از 1.1 میلیارد دلار می باشد و ارزش مالی همکاری های توسعه ای میان دو کشور نیز بالغ بر 18.4 میلیارد دلار می باشد.

ارسال نظر

 
1