خبر فوری

 
 
کمبود آب، امنیت غذایی و تغییرات اقلیمی محور گفتگوی خانم راث مکوانا با سنجرانی
کد خبر :1902227684

13:48 1401/05/21


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, تغییرات آب و هوایی, رئیس مجلس سنا, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط دوجانبه, صادق سنجرانی, محمد صادق سنجرانی,

خانم راث مکوانا رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه دفتر سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه UNOCHA با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم راث مکوانا رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه دفتر سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه UNOCHA با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد. 

رئیس سنای پاکستان در این دیدار در گفتگوی خود ضمن برجسته سازی اهمیت ویژه مسائلی چون تغییرات اقلیمی، کاهش فقر و مهاجران، گفت: تنها از طریق همکاری های داخلی، منطقه ای و بین المللی می توان با این مسائل مقابله و آنها را حل کرد.

وی افزود:  ما طی همکاری با سازمان بهداشت جهانی کمیته ای تشکیل داده ایم و خواستار تشکیل چنین کمیته ای با دفتر امور بشر دوستانه سازمان ملل نیز هستیم، این کمیته سمینار ها و کارگاه های آموزشی را با همکاری PUPs و UNOCHA سازماندهی خواهد کرد. نیاز به گسترش آگاهی در مورد اپیدمی ها وجود دارد.

محمد صادق سنجرانی با بیان اینکه مقابله با چالش های بزرگ و فزاینده ای چون کمبود آب و امنیت غذایی بسیار ضروری است، اظهار داشت: پارلمان یک نهاد عالی است، این چالش ها را می توان از طریق قانون گذاری موثر حل کرد و باید تلاش های مشترک برای مقابله با چالش هایی مانند تغییرات اقلیمی انجام شود.

خانم راث مکوانا در مورد کار و رویه های UNOCHA به رئیس سنا توضیح داد و گفت که روند هماهنگی با بررسی پیشنهاداتی که در این جلسه ارائه شد ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1