خبر فوری

 
 
کشور هندوستان آمادگی خود را برای مذاکرات صلح با پاکستان اعلام کرد
کد خبر :844347761

11:55 1398/03/30


برچسب ها : پاکستان, مذاکرات صلح, هندوستان,

کشور هندوستان آمادگی خود را برای مذاکرات صلح با پاکستان اعلام کرد و نامه مذاکرات از طرف نخست وزیر هند برای حل مشکلات اخیر به پاکستان فرستاده شد.


 

اسلام آباد : به گزارش راز نیوز ، نریندرا مودی نخست وزیر هندوستان به همراه جی شنکر وزیر امور خارجه نامه ای مبنی بر برگزاری مذاکرات صلح و حل مشکلات برای عمران خان ارسال نمودند.

طبق اطلاعات به دست آمده : محتوای نامه ارسال شده از طرف نریندرا مودی مبنی بر این که کشور هند آماده مذاکرات صلح و برقراری امنیت با کشور های همسایه بالخصوص کشور پاکستان می باشد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان و شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه برای تبریک به موفقیت اخیر نریندرا مودی برای پیروزی در انتخابات هر کدام نامه تبریک جداگانه برای وی ارسال نمودند.

عمران خان اظهار داشت : پاکستان خواهان برقراری امنیت و ایجاد صلح در منطقه است و برای توسعه صلح در منطقه باید همکاری دوجانبه داشته باشیم و همچنین افزود : مشکلات و درگیری های موجود در کشمیر باید هر چه زود تر برطرف شوند.

نریندرا مودی در نامه خود به پاکستان خاطر نشان کرد : کشور هند خواهان برقراری روابط با تمام کشور ها از جمله کشور پاکستان بوده است و همچنین کشور هند در همه حال برای تقویت صلح ، تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1