خبر فوری

 
 
کشف محموله قاچاق سلاح در منطقه پاراچنار پاکستان
کد خبر :794014736

17:10 1398/10/26


برچسب ها : پلیس خیبر پختون خوا, دلاسا, مرز پاکستان و افغانستان, کشف سلاح,

نیروهای پلیس استان کرم ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی در منطقه دلاسا واقع در مرز مشترک پاکستان و افغانستان محموله بزرگ سلاح را کشف نمودند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای پلیس استان کرم ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی در منطقه دلاسا واقع در مرز مشترک پاکستان و افغانستان محموله بزرگ سلاح را کشف نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نجف علی معاون سرپرست پلیس، محمود عالم و رحیم افسر مراکز پلیس منطقه در نشست مشترک خبری با اعلام جزئیات این خبر گفتند: شب گذشته اطلاعات محرمانه ای به محمد قریش خان افسر پلیس منطقه مبنی بر تلاش قاچاقچی ها برای ارسال محموله سلاح از از افغانستان به داخل خاک پاکستان موصول گردید.

بر همین اساس نیروهای ما با دستور ویژه جناب محمد قریش خان افسر پلیس منطقه اقدام به تشکیل تیم مخفیانه برای متوقف نمودن محموله مذکور نمودند و  توانستند در منطقه دلاسا واقع در مرز مشترک پاکستان و افغانستان تعداد انبوهی از انواع مختلف سلاح ها را که بر روی مرکب الاغ حمل می شد را کشف و ضبط نمودند.

طبق گفته نجف علی معاون سرپرست پلیس در این عملیات انواع مختلف سلاح و مهمات از قبیل راکت آر پی جی، اسلحه کلاشینکف، هشت عدد خشاب کلاشینکف ، سه عدد نارنجک دستی، بیش از دو هزار عدد فشنگ با کالیبر مختلف، چهار عدد اسلحه دو لول، دوازده عدد اسلحه گاوکش و 22 عدد خشاب کشف و ضبط گردید.

همچنین در این عملیات یک فرد به نام گل فرخان از اهالی منطقه دلاسا نیز بازداشت شد و فرزند وی نیز توانست با استفاده از تاریکی شب پا به فرار بگذارد و عملیات نیروهای امنیتی برای بازداشت وی نیز ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1