خبر فوری

 
 
کشف سه جسد از ایالت بلوچستان / بازگشت دو دانش آموز ربوده شده
کد خبر :780618405

16:19 1398/04/09


برچسب ها : افراد ربوده شده, بلوچستان, جسد,

سه جسد در وضعیتی زخمی و نامناسب از شهرهای بولان، لورالائی و بارکان کشف شدند. همچنین دو تن از دانش آموزان ربوده شده از تمپ نیز آزاد شده و بازگشتند.


dea

بلوچستان: به گزارش راز نیوز، سه جسد در وضعیتی زخمی و نامناسب از شهرهای بولان، لورالائی و بارکان کشف شدند. همچنین دو تن از دانش آموزان ربوده شده از تمپ نیز آزاد شده و بازگشتند.

یکی از اجساد از نزدیکی مسجد لالا منطقه تحصیل دکی استان تمپ در حالی پیدا شد که پوسیده بود. نیروهای پلیس به علت پوسیده شدن جسد ابراز داشتند که شناسایی هویت جسد امکان پذیر نیست.
همچنین جسد عبد الصمد سمالائی از منطقه مچه استان بولان کشف شده است. به گفته منابع محلی، نامبرده کارگر بوده است و چند روز قبل توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود.
جس شخصی دیگر نیز از منطقه ررکن بارکان در حالیکه تیر خورده بود کشف شده است.

 


دو تن از دانش آموزان بلوچ با نام های حمل عصاء و طلال که در 15 اردیبهشت سال جاری زمانیکه در حال بازگشت به تمپ بودند، توسط نیروهای ارتش پاکستان دستگیر و به منطقه نا مشخصی منتقل شدند. دو دانش آموز پس از یک و نیم ماه آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند. گفتنی است دوست محمد بلوچ پدر طلال نیز در تاریخ 1 خرداد سال 96 زمانی که در حال مسافرت به مقصد کراچی بود، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد و پس از سه روز جسد زخمی وی از منطقه کنچی کشف شده بود. از طرفی طاهر بلوچ برادر بزرگتر طلال نیز در منطقه تمپ کومازی ایالت بلوچستان به ضرب گلوله نیروهای سازمان های اطلاعاتی جان باخته بود.

ارسال نظر

 
1