خبر فوری

 
 
کشف جسد فرد ربوده شده به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان پس از گذشت 12 سال
کد خبر :290307030

14:09 1399/12/15


برچسب ها : افراد ربوده شده, خیبر پختون خوا, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان امنیتی, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, میر علی, وزیرستان شمالی, کشف جسد,

جسد متلاشی یک شهروند ساکن بخش میر علی ایالت خیبر پختون خوا که 12 سال پیش به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت شده بود، در حین ساخت جاده دوسلی به گریوم وزیرستان شمالی شناسایی و کشف گردید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| جسد متلاشی یک شهروند ساکن بخش میر علی ایالت خیبر پختون خوا که 12 سال پیش به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت شده بود، در حین ساخت جاده دوسلی به گریوم وزیرستان شمالی شناسایی و کشف گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کارگران در حین ساخت جاده مسیر بخش دوسلی به بخش گریوم در وزیرستان شمالی تعدادی استخوان مربوط به بدن انسان به همراه یک عدد کارت ملی شناسایی پاکستان را مشاهده نمودند.

پس از بررسی های لازم مشخص گردید این کارت شناسایی مربوط به یک فرد ربوده شده به نام محمد سلام فرزند کابل دین از اهالی روستان خوشحالی طوری خیل بخش میر علی می باشد که 12 سال قبل در سال 2008 میلادی از میرعلی توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شده بود.

اعضای خانواده محمد سلام با حضور در محل کشف جسد متلاشی تکه های استخوان را برای انجام مراسمات تدفین به همراه خود بردند.

لازم به ذکر است آمار مربوط به افراد ربوده شده به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان در ایالت های مختلف به ویژه خیبر پختون خوا، سند و بلوچستان به طور فزاینده ای افزایش یافته است و روزانه تعداد مختلفی از شهروندان پاکستانی از نقاط مختلف کشور توسط سازمان های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان بازداشت و به زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل می شوند و پس از گذشت چند سال جسد این افراد که تنها چند تکه استخوان از آنها باقی مانده است کشف می گردد که حتی تشخیص هویت این اجساد نیز گاهی بسیار سخت و تا حدودی غیرممکن می گردد.

ارسال نظر

 
1