خبر فوری

 
 
کشف جسد زخمی در بلوچستان / بازیابی دو تن از افراد ربوده شده
کد خبر :26627271

19:51 1397/11/15


برچسب ها : ارتش, پاکستان, ربودن, ربوده شدن,

جسد زخمی و شکنجه شده فردی در استان خاران پیدا شده است، از طرفی دو تن از افراد ربوده شده توسط نیروهای امنیتی پاکستان نیز پس از آزادی نزد خانواده خود بازگشته اند.


 

به گزارش راز نیوز، جسد زخمی و شکنجه شده فردی در استان خاران پیدا شده است، از طرفی دو تن از افراد ربوده شده توسط نیروهای امنیتی پاکستان نیز پس از آزادی نزد خانواده خود بازگشته اند.

قابل ذکر است که جسد یکی از افراد بلوچ درحالت زخمی و تیر خورده در نزدیکی استان خاران ایالت بلوچستان منطقه زبرو زئی پیدا شده است.
نیروهای تحقیقاتی با حضور در محل و انتقال جسد به بیمارستان تحقیقات بر آن را آغاز کرده اند.

ناگفته نماند، دو تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط نیروهای امنیتی پس از سالها شکنجه ، آزاد و به خانه خود بازگشته اند.
یکی از آنها به نام محمد سال 93 در پی یورش نیروهای امنیتی اطلاعاتی به خانه وی در منطقه خاران توسط آنها ربوده شده و به جای نامعلومی منتقل شده بود. دیگری به نام غلام فرید نیز که در تاریخ 3 شهریور ماه 93 توسط نیروهای امنیتی ربوده شده بود، پس از چند سال شکنجه و زندان امروز به خانه خود بازگشت.

ناگفته نماند که سلسله ربوده شدن افراد بلوچ، سند و پشتون از مدتی آغاز شده است. نیروهای امنیتی اطلاعاتی پاکستان به دلیل انتقاد، عدم یکسان بودن تفکرات برخی مردم با دولتمردان و دیگر امور افراد اقوام نامبرده را ربوده و پس از مدتی در حالت زنده شکنجه شده و یا جسد شکنجه شده آزاد می کنند.

ارسال نظر

 
1