خبر فوری

 
 
کشف تعداد انبوهی سلاح توسط اداره گمرک شهر پیشاور پاکستان
کد خبر :2072791279

10:12 1398/09/25


برچسب ها : اداره گمرک پیشاور, پیشاور, خیبر پختون خوا, مرز افغانستان, مرز تورخم,

اداره گمرک شهر پیشاور ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی تعداد انبوهی از سلاح که از مرز طورخم افغانستان وارد شده بودند را کشف و ضبط نمودند.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز| اداره گمرک شهر پیشاور ایالت خیبر پختون خوا طی عملیاتی تعداد انبوهی از سلاح که از مرز طورخم افغانستان وارد شده بودند را کشف و ضبط نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران اداره گمرک پیشاور پس از مشکوک شدن به یک کامیون بدون بار در پایانه مرزی طورخم، اقدام به بازرسی و جستجوی کامل کامیون مذکور نمودند و توانستند تعداد 200 قبضه از انواع مختلف سلاح را کشف نمایند.

مقامات اداره گمرک با ضبط سلاح های مذکور تحت ماده 1969 اداره گمرک تشکیل پرونده داده و روند تحقیقات را برای تکمیل پرونده آغاز نمودند.

گفته می شود سرنشینان این کامیون موفق به فرار از منطقه شدند اما گذرنامه راننده از داخل کامیون یافت شده است.

یک منبع آگاه خبر داد مقامات گروه مبارزه با تروریسم نیز به منظور بررسی ابعاد تروریستی این پرونده در روند تحقیقات حضور خواهند یافت، وی افزود نحوه جاسازی سلاح ها در کامیون نشان دهنده یک گروه ماهر در پشت پرده این اقدام می باشد.

منابع آگاه همچنین از متوقف نمودن یک خودروی حامل ارز ملی عربستان سعودی به مبلغ 3.5 میلیون ریال در هفته جاری توسط اداره گمرک پیشاور خبر دادند.

ارسال نظر

 
1