خبر فوری

 
 
کشف اجساد 4 جوان مفقود شده در بخش بنو ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :1216497477

17:29 1400/01/05


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, بنون, تحریک طالبان پاکستان, طالبان افغانستان, قتل, گروه حافظ گل بهادر, کشته شدگان,

4 جوان که در منطقه هندی خیل بخش بنو 20 روز گذشته مفقود شده بودند روز گذشته اجساد مثله شده این جوانان کشف شد. سن این افراد بین 15 تا 20 سال گزارش شده است.


خیبرپختون خوا: به گزارش راز نیوز | 4 جوان که در منطقه هندی خیل بخش بنو 20 روز گذشته مفقود شده بودند روز گذشته اجساد مثله شده این جوانان کشف شد. سن این افراد بین 15 تا 20 سال گزارش شده است.

اسامی کشته شدگان احمد خان 17 ساله پسر طالع محمد، عطف الله 15 ساله پسر زرنواز رقسام الله 15 ساله پسر سید نواز و محمد رحیم 13 ساله پسر مرغید الله عنوان شده است.

به گفته منابع محلی روز گذشته یک سگ گله بخشی از بدن یک جوان را پیدا کرد که پس از آن توسط یک چوپان این اجساد کشف شدند. پس از کشف اجساد چوپان با اهالی محل تماس گرفت که به دلیل مثله شدن اجساد از طریق لباس و این اجساد شناسایی شدند. این چهار جوان توسط فردی به نام اسحاق رحمان که یکی از رهبران گروه گود رحمان است کشته و دفن شده اند.

گود عبدالرحمن خود را رهبر گروهی از طالبان افغانستان معرفی می کند، اما او طالبان پاکستانی را دشمن خود می داند و تحت نظارت سازمان های نظامی و اطلاعاتی علیه آنها کار می کند. گفته میشود این افراد با تحریک طالبان پاکستان و گروه حافظ گل بهادر در ارتباط بوده اند.

ساکنان منطقه جانی خیل و کاربران شبکه های اجتماعی این حادثه را به شدت محکوم کرده و ابراز تأسف کرده اند.

شایان ذکر است که گود عبدالرحمن علیه تحریک طالبان پاکستان (TTP) در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان فعال بوده و عموماً در منطقه بنو فعالیت دارد و از پشتیبانی دولتی نیز برخوردار است.

ارسال نظر

 
1