خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن 3 نظامی در حمله عناصر مسلح تجزیه طلب در کولواه و جوسک
کد خبر :1572030722

13:47 1401/11/20


برچسب ها : BLF, آواران, افراد مسلح بلوچ, بخش کیچ, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت حملات علیه نظامیان ارتش پاکستان در کولواه و جوسک را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حملات علیه نظامیان ارتش پاکستان در کولواه و جوسک، تصریح داشت : ساعت 9:40 دقیقه شب گذشته با نارنجک به یک پاسگاه ارتش در منطقه جوسک شهرستان کیچ حمله کردیم که منجر به کشته شدن یک نظامی و وارد آمدن خسارت جزئی به پاسگاه شد.

وی افزود: درپی این حمله، نظامیان شکست خورده به سمت مناطق مسکونی شروع به تیراندازی کردند و یک خودروی نیروهای جوخه مرگ شروع به تعقیب فدائیان سازمان کرد، اما فدائیان با توجه به منطقه مسکونی وارد درگیری با نیروهای جوخه مرگ (نیروی محلی تحت حمایت ارتش پاکستان) نشدند، اما عناصر تعقیب کننده شناسایی شده اند و به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سخنگو در ادامه اظهارات خود خاطر نشان ساخت که خبررسان ها و نیروهای تحت حمایت ارتش در تیررس ما قرار دارند و حملات علیه ارتش و نیروهای زیرمجموعه آن تا آزادی کامل سرزمین بلوچستان ادامه خواهند داشت.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه بیانیه مسئولیت حمله به پاسگاه موقت ارتش در منطقه کولواه چمبر شهرستان آواران مورخه 18 بهمن را برعهده گرفت و گفت: شبه نظامیان سازمان در این پاسگاه بمب کنترلی نصب کردند که با ورود دو نظامی منفجر و منجر به زخمی شدن هر دوی آنها شد. ارتش از این پاسگاه های موقت برای امنیت کاروان ها استفاده می کند.

ارسال نظر

 
1