خبر فوری

 
کشته و اسیر شدن نظامیان ارتش پاکستان به دست انصار الله یمن
کد خبر :797331087

17:25 1398/07/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, انصارالله, پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, پاکستان و یمن, عربستان سعودی, نجران, یمن,

رندا سلیم محقق موسسه خاورمیانه گفته است که طبق اطلاعات سری بدست آمده، تعداد زیادی از مزدوران ارتش پاکستان طی عملیات گسترده نیروهای انصار الله یمن در منطقه نجران، کشته یا اسیر شده اند.


به گزارش راز نیوز، برخی از رسانه های پاکستان به نقل از خبرگزاری المساء عربی نوشته اند رندا سلیم محقق موسسه خاورمیانه گفته است که طبق اطلاعات سری بدست آمده، تعداد زیادی از مزدوران ارتش پاکستان طی عملیات گسترده نیروهای انصار الله یمن در منطقه نجران، کشته یا اسیر شده اند.
رندا سلیم در رابطه با عملیات نجران گفت: عربستان سعودی تعداد زیادی از نظامیان ارتش پاکستان را در منطقه مرزی مشترک با یمن قرار داده بود.
براساس این گزارش، در تصاویر منتشر شده توسط انصار الله، خواری و ذلت عربستان سعودی به طور کامل به نمایش گذاشته شده است. صدها مبارز تسلیم انصار الله شدند و رهبران آنها دستور به آتش کشیدن تجهیزات گران قیمت نظامی از جمله وسایل زرهی ساخت آمریکا را صادر کرده اند. همه جا به طور همزمان، فیلم ها نشان می‌دهند که یک عضو نیروهای سعودی، تانک خود را که مسلح به انواع سلاح ها بوده است را تسلیم نیروهای یمنی می‌کند. طبق این گزارش، خبرگزاری المساء با در دست داشتن ترجمه ویژه ای از روزنامه کانادایی اتاوا ستیزن نشان داد که وسایل نقلیه زرهی ضبط شده توسط نیروهای یمنی در جریان حمله صنعا در محور نجران، ساخت کانادا هستند که توسط نیروهای یمنی ضبط شده اند و عربستان سعودی در سال 2005 آنها را خریده بود و مجددا یک سال قبل همان زرهی ها را با تعداد بالا خریداری کرده است. اما تاکنون نتوانسته به طور کامل قیمت آنها را بپردازد.
روزنامه کانادایی خاطر نشان کرد، جنگجویان حوثی وسایل نقلیه زرهی ما را که به عربستان سعودی فروخته ایم و آن نیز تاکنون موفق به پرداخت قیمت کامل آنها نشده است را ضبط کرده اند. این روزنامه همچنین فاش کرد که نیروهای سعودی درحال جنگ بوسیله چنین تجهیزاتی هستند، اما از طرفی حوثی ها در حال ضبط کردن چنین زرهی های فروخته شده کانادا به عربستان سعودی هستند. درحال حاضر عربستان سعودی مبلغ یک میلیارد دلار به کانادا بدهکار است.

 

اسیر و کشته شدن نیروهای ارتش پاکستان توسط انصار الله در مرز عربستان

ارسال نظر

 
1