خبر فوری

 
 
کشته شدن ۱۰۰ نفر از اعضای طالبان به دست نیروهای افغانستانی
کد خبر :1304055395

16:51 1397/05/29


بیش از ۱۰۰ عضو طالبان به شمول مسوول نظامی این گروه در فاریاب کشته شدند بہ گزارش راز نیوز بہ نقل از یک دفتر مطبوعاتیافغانستان اعلام کرد که در حمله‌ی هوایی نیروهای امنیتی بیش از ۱۰۰ عضو گروه طالبان و مسوول نظامی این گروه در ولایت فاریاب کشته شدند. در این گزارش آمده است که در پی سه حمله هوای در منطقه« حمام چشمه» خط فاصل وشھرستان گرزیوان و بلچراغ ولایت فاریاب ۱۰۲ نفر به شمول مولوی مطیع الله، مسوول نظامی طالبان در شمال، مولوی عبدالباقی مشهور به عمر ،فرمانده شیرزاد و مولوی جابر مشهور به بلال کشته شدند. دراین گزارش آمده است که این جنگ‌جویان طالبان در حالی مورد حمله قرار گرفت که از شھرستان بلچراغ بسویشھرستان گرزیوان در حرکت بودند. این در حالی است که کنترل شھرستان بلچراغ فاریاب هم اکنون در دست طالبان است


کشته شدن ۱۰۰ نفر از اعضای طالبان به دست نیروهای افغانستانی 

بیش از ۱۰۰ عضو طالبان به شمول مسوول نظامی این گروه در فاریاب کشته شدند

بہ گزارش راز نیوز به نقل از یک دفتر مطبوعاتی افغانستان  در حمله‌ی هوایی نیروهای امنیتی بیش از ۱۰۰ عضو گروه طالبان و  مسوول نظامی این گروه در ولایت فاریاب کشته شدند.
در این گزارش  آمده است که در پی سه حمله هوای در منطقه« حمام چشمه» خط فاصل وشھرستان  گرزیوان و بلچراغ ولایت فاریاب ۱۰۲ نفر به شمول مولوی مطیع الله، مسوول نظامی طالبان در شمال، مولوی عبدالباقی مشهور به عمر ،فرمانده شیرزاد و مولوی جابر مشهور به بلال کشته شدند.
دراین گزارش  آمده است که این جنگ‌جویان طالبان در حالی مورد حمله قرار گرفت که از شھرستان  بلچراغ بسویشھرستان  گرزیوان در حرکت بودند.
این در حالی است که کنترل شھرستان  بلچراغ فاریاب هم اکنون در دست طالبان است

ارسال نظر

 
1