خبر فوری

 
 
کشته شدن یکی از عناصر ارتش متحد بلوچستان توسط سازمان اطلاعات پاکستان
کد خبر :649151832

16:06 1400/07/26


برچسب ها : آزادی بلوچستان, ارتش متحد بلوچستان, بیبگر بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سخنگوی ارتش متحد بلوچ,

نیروهای سازمان اطلاعات پاکستان روز جمعه 23 مهر ماه (15 اکتبر) یکی از نیروهای ارتش متحد بلوچستان را توسط تیراندازی هدف قرار داده و به قتل رساندند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای سازمان اطلاعات پاکستان روز جمعه 23 مهر ماه (15 اکتبر) یکی از نیروهای ارتش متحد بلوچستان را به نام حاصل ملقب به اکبر فرزند باغی ساکن بخش جهاو آواران واقع در بلوچستان غربی را توسط تیراندازی هدف قرار داده و به قتل رساندند.

وی افزود: حاصل مبارزه مسلحانه خود را برای دفاع از بلوچستان در سال 2014 از بستر سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) آغاز کرد. وی همچنین در سال 2018، در برخورد با دشمن در منطقه شیند کور بخش جهاو به شدت مجروح و چهار تن از همرزمانش در این نبرد کشته شدند.

بیبگر بلوچ ادامه داد: حاصل از سال 2019 در بستر سازمان ارتش متحد بلوچ فعالیت داشته و برای آزاد سازی بلوچستان اقدامات مؤثری انجام داده است. سازمان ارتش متحد بلوچ به دلیل فداکاری ها و ایثار گری ها از او تجلیل به عمل آوردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما متعهد میشویم تا خاک بلوچستان را برای مزدوران دولتی نا امن سازیم و فداکاری ها در برابر دشمن اشغالگر تا استقلال بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1