خبر فوری

 
کشته شدن یک پرسنل سازمان استخبارات نظامی پاکستان بدست شبه نظامیان بلوچ در تربت
کد خبر :1803532018

11:49 1402/03/04


برچسب ها : BLF, MI, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, تربت, ترور, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان استخبارات نظامی, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت ترور یکی از پرسنل سازمان استخبارات نظامی پاکستان MI در تربت را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای اظهار داشت که شبه نظامیان سازمان ساعت 11:20 صبح روز چهارشنبه (3 خرداد) طی عملیاتی در منطقه دنک شهر تربت شهرستان کیچ، یکی از پرسنل سازمان استخبارات نظامی MI به نام ثناء الله را به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

وی در ادامه افزود: شبه نظامیان، پرسنل آژانس اطلاعاتی را زمانی که از پایگاه نظامی دی بلوچ خارج و در حال حرکت به سمت شهر تربت بود، هدف قرار دادند. ثناءالله از شش سال گذشته در تربت درحال فعالیت بود و از یکسال گذشته در بخش استخبارات نظامی پایگاه دی بلوچ مشغول بود، پیش از این در پایگاه سازمان استخبارات نظامی و پایگاه مرکزی نیروی سپاه مرزی در شهر تربت فعالیت می کرد.

سخنگو در ادامه بیان داشت که تیم اطلاعاتی ما از مدتی درحال رصد وی بود. او علاوه بر شهر تربت، در مناطق اطراف چون گوکدان و دنک هم به قدری فعال بود. او همچنین یک شبکه اطلاعاتی از مردم محلی را تشکیل داده بود که اطلاعات و جزئیات کامل این شبکه و اعضای آن در دست ما است.

سرگرد گهرام بلوچ بیان داشت که تمامی پرسنل آژانس های اطلاعاتی و ارتش پاکستان زیر ذره بین ما هستند، از مردم درخواست داریم تا از چنین عناصری دور باشند. این حملات تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1