خبر فوری

 
 
کشته شدن یک نیروی پلیس در اثر حمله نارنجکی به ایستگاه پلیس در چارسده
کد خبر :1531296922

13:33 1401/06/15


برچسب ها : انفجار نارنجک, ایالت خیبر پختون خوا, پلیس پیشاور, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, چارسده, حمله تروریستی, مرکز پلیس,

در اثر حمله تروریست‌های ناشناس به یک مرکز پلیس در شهرستان چارسده ایالت خیبر پختون خوا یک نیروی پلیس کشته شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله تروریست‌های ناشناس به یک مرکز پلیس در شهرستان چارسده ایالت خیبر پختون خوا یک نیروی پلیس کشته شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست‌های ناشناس دوشنبه شب یک مرکز پلیس واقع در منطقه خانمائی شهرستان چارسده را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نیروی پلیس به نام میر عالم جان باخت.

نیروهای پلیس در واکنش به این حمله اقدام به تیراندازی و مقابله با مهاجمان نمودند؛ اما تروریست‌های ناشناس موفق به فرار از منطقه شدند.

بلافاصله پس از این حمله مقامات عالی رتبه پلیس در محل حضور یافته و تحقیقات برای شناسایی عوامل این حمله تروریستی آغاز شده است.

گفتنی است طی روزهای اخیر حملات تروریستی تحریک طالبان پاکستان علیه نیروهای امنیتی ارتش و پلیس بار دیگر تشدید یافته است و این گروه تروریستی مسئولیت چندین عملیات تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا را برعهده گرفته است، اما تاکنون هیچ بیانیه‌ای از جانب تحریک طالبان پاکستان در خصوص این حمله صادر نشده است.

ارسال نظر

 
1