خبر فوری

 
 
کشته شدن یک مامور پلیس توسط تروریست های تحریک طالبان پاکستان در شهرستان لکی مروت
کد خبر :798640189

09:54 1401/08/22


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, قتل, لکی مروت, مامور پلیس, محمد خراسانی,

تروریست های تحریک طالبان پاکستان یک مامور پلیس به نام صدر نواز را در منطقه مچن خیل شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا به قتل رساندند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | تروریست های تحریک طالبان پاکستان یک مامور پلیس به نام صدر نواز را در منطقه مچن خیل شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا به قتل رساندند.

تروریست های تحریک طالبان که سوار بر موتورسیکلت بودند، به سمت صدر نواز مامور پلیس تیراندازی کرده و وی را به قتل رساندند. این مامور پلیس که زخمی شده بود برای مداوا به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات جان باخت.

پلیس اعلام کرده بود که افراد مسلح ناشناس به سمت یک مامور پلیس به نام صدر نواز که از خانه به سمت محل کارش در حال حرکت بود، تیراندازی کردند. وی که برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بود به دلیل شدت جراحات جان باخت. مهاجمان پس از این حمله فرار کردند که نیروهای ما در حال تلاش برای دستگیری آن ها هستند.

از طرف دیگر محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1