خبر فوری

 
 
کشته شدن یک دانشجوی دختر در جریان درگیری پلیس و مجرمان در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :381437699

11:34 1397/12/04


برچسب ها : پلیس کراچی, تیراندازی, نمره بیگ, کراچی,

در جریان تعقیب و گریز تبهکاران توسط نیروهای پلیس و درگیری در شمال کراچی، یک دانشجوی دختر به نام نمره بیگ کشته شد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، در جریان تعقیب و گریز تبهکاران توسط نیروهای پلیس و درگیری در شمال کراچی، یک دانشجوی دختر به نام نمره بیگ کشته شد.

بر اساس جزئیات این گزارش، نمره بیگ دانشجوی 22 ساله پزشکی در جریان درگیری نیروهای پلیس با تبهکاران در خیابان نورجهان کراچی، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت زخمی گردید اما پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

طبق اعلام پلیس، پس از مشاهده 2 نفر در حین ارتکاب جرم توسط پلیس، تبهکاران اقدام به تیراندازی به سمت پلیس نموده و پا به فرار گذاشتند، پس از تعقیب این تبهکاران توسط پلیس، بار دیگر درگیری در نزدیکی یک کالج در شمال کراچی آغاز شد.

پلیس کراچی میگوید: خبر اصابت گلوله به این دانشجوی پلیس از بیمارستان به اطلاع ما رسید، در گزارش اولیه کالبد شکافی گلوله اصابت شده به این دانشجو از یک اسلحه کوچک بوده است در حالی که نیروهای پلیس مسلح به اسلحه کلت 9 میلیمتری و مسلسل اس ام جی بودند.

عارف راو رئیس پلیس منطقه مرکزی شهر کراچی خبر داد: در جریان درگیری میان تبهکاران و نیروهای پلیس در خیابان نورجهان یک تبهکار کشته و یک تن دیگر زخمی شد و این دانشجو نیز در بین این درگیری قرار گرفت.

وی افزود: خانواده این دانشجو حق دارند نیروهای پلیس متهم بدانند و ما به آنان این اطمینان را داده ایم که تحقیقات کامل و واضح در این زمینه را انجام دهیم، کالبد شکافی وی انجام شده است و حقایق ماجرا نیز پس از ارائه گزارش مربوطه مشخص خواهد گردید.

ارسال نظر

 
1