خبر فوری

 
 
کشته شدن قاضی سابق دادگاه عالی لاهور بر اثر تیراندازی افراد ناشناس
کد خبر :532628357

10:49 1397/08/09


برچسب ها : پنجاب, چودری محمود اختر, چکوال, دادگاه عالی لاهور,

چودری محمود اختر قاضی سابق دادگاه عالی لاهور بر اثر تیراندازی افراد ناشناس،در منطقه چکوال ایالت پنجاب کشته شد.


 

چکوال:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، چودری محمود اختر قاضی سابق دادگاه عالی لاهور بر اثر تیراندازی افراد ناشناس،در منطقه چکوال ایالت پنجاب کشته شد.

بر اساس اعلام پلیس منطقه،این قاضی در حال بازگشت به چکوال بود که دو موتور سوار ناشناس،وی را در نزدیکی میدان ترکوال منطقه جاتلی خودروی وی را هدف تیراندازی قرار دادند.

بر اثر این تیراندازی،چودری محمود اختر در همان جا کشته شد و دختر برادر وی که در خودرو حضور داشت،مجروح شد.

ماموران اورژانس 1122 به محض اطلاع از وقوع این حادثه،در محل حاضر شده و جنازه قاضی چودری محمود اختر را به بیمارستان مرکزی گجرخان انتقال دادند و دختر مجروح این حادثه را نیز به بیمارستان اصلی ناحیه چکوال منتقل نمودند.

پلیس با ثبت شکایت عمومی برای این حادثه،تحقیقات جهت شناسایی عوامل این حادثه را آغاز کرده است.

رئیس پلیس راولپندی نیز این حادثه را پیگیری کرده و حکم تشکیل دو کمیته تحقیقاتی برای بررسی دقیق این حادثه را صادر نموده است که ریاست این دو تیم تحقیقاتی را روسای ایستگاه های پلیس جاتلی و ماندرا بر عهده خواهند داشت.

فواد چودری وزیر رسانه دولت پاکستان با اظهار ناراحتی در خصوص این حادثه،آن را تاسف آور خواند و نسبت به بازداشت هرچه سریعتر عوامل این حادثه اظهار امیدواری کرد.

انجمن وکلای پاکستان نیز با انتشار بیانیه ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد و افزود:به وقوع پیوستن حوادثی از این قبیل،عملکرد سازمان های امنیتی و اطلاعاتی را زیر سوال میبرد.

انجمن وکلای پاکستان در ادامه افزود:وقوع چنین حوادثی در یکی از بزرگراه های اصلی،نشانه ای از ضعف علمکرد نیروهای امنیتی است.

معاون انجمن وکلای پاکستان از مقامات پاکستان خواست اقدامات امنیتی برای حفظ جان شهروندان پاکستانی را افزایش دهد.

ارسال نظر

 
1