خبر فوری

 
 
کشته شدن جاسوس ارتش پاکستان بوسیله جبهه آزادیبخش بلوچستان
کد خبر :1718662038

13:51 1399/06/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادیبخش بلوچستان, سخنگو, سرگرد نورا, گهرام بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ، سخنگوی جبهه آزادیبخش بلوچستان،در بیانیه ای از مکانی نامعلوم اظهار داشت: روز دوشنبه، جنگجویان گروه آزادیبخش بلوچستان در منطقه غریب آباد بلوچستان احمد فرزند بشیر فرزند بشیر را کشته


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ، سخنگوی جبهه آزادیبخش بلوچستان، بیانیه از مکانی نامعلوم صادر کرد. وی اظهار داشت: روز دوشنبه، جنگجویان جبهه آزادیبخش بلوچستان در منطقه غریب آباد بلوچستان احمد فرزند بشیر را به قتل رسانده و یکی از همراهان وی به نام امر فرزند محمد حنیف نیز به شدت زخمی شده است.
وی افزود: احمد با ارتش پاکستان همدست بوده و در چندین عملیات ارتش پاکستان علیه ما از جمله در حادثه پروم نقش مهمی داشته است، وی به طور مستقیم برای دستگاه های اطلاعاتی پاکستان جاسوسی می کرد و برای رساندن اطلاعات مهم و سری به مقامات دولت و ارتش از قبیل آدم ربایی و قتل اعضای جبهه  آزادی خواه بلوچ نقش داشته است.
وی ابراز داشت: ما از طریق منابع مختلف به امر یار زخمی شده احمد هشدار داده بودیم که از چنین عناصری پشتیبانی نکند، اما او بار دیگر با جاسوس معروف به همکاری پرداخت که منجر به زخمی شدن وی شد.
سرگرد گهرام بلوچ گفت: احمد در کشتن سرگرد نورا، ستوان نواز و عبدالمالک و دیگر جنگجویان جبهه  آزادیبخش بلوچ با ارتش همدست بود، وی در عملیات پروم، ارتش را همراهی می کرد و در آنجا نیز زخمی شده بود.
احمد روز دوشنبه در پنجگور به دلیل حمایت از ارتش پاکستان در نقض قوانین بین المللی، مانند کشتن رهبران بلوچ و هتک حرمت به اجساد، به ضرب گلوله کشته شد.
وی گفت: ما از سایر اعضای این گروه اطلاعات کافی داریم. ارتش پاکستان در بلوچستان مرتکب جنایات جنگی و نسل کشی می شود، در این میان کسانی که از نیروهای ارتش پاکستان در انجام جنایات پشتیبانی می کنند مستحق مجازات هستند و مورد هدف جنگجویان ما قرار می گیرند، ما از مردم خواستاریم که از چنین عناصری دوری نمایند.

ارسال نظر

 
1