خبر فوری

 
کشته شدن تعداد زیادی از نظامیان سعودی طی حمله ارتش یمن
کد خبر :1502890775

19:07 1397/07/16


برچسب ها : آمریکا, عربستان سعودی, یمن,

در اثر عملیات نظامی ارتش یمن در صرواح /استان مآرب، چند تن از نظامیان ارتش متحده عربستان سعودی به هلاکت رسیدند.


یمن : در اثر عملیات نظامی ارتش یمن در صرواح /استان مآرب، چند تن از نظامیان ارتش متحده عربستان سعودی به هلاکت رسیدند.

براساس گزارشات حاصله از شبکه تلویزیونی المسیره، طی این عملیات ارتش یمن، علاوه بر سربازان ارتش متحده عربستان سعودی، چند تن از فرماندهان نیز به هلاکت رسیده اند.

گفتنی است که ارتش یمن به همراه نیروی بسیج مردمی (انصار الله)، در پی پاسخ به حملات متحده عربستان، چند موشک را به سوی مناطق جیزان و عسیر در جنوب عربستان شلیک کرده و مقرهای نظامی موجود در مناطق مذکوره را مورد هدف قرار داده است.

طبق آمار به دست آماده، در اثر حملات ارتش یمن و نیروی بسیج مردمی طی 9 ماه گذشته، 466 تن از نظامیان ارتش سعودی به هلاکت رسیده و 293 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

طبق گفته یکی از مقامات ارتش یمن و نیروی بسیج مردمی، تعداد و ارقام کشته شدگان و زخمی های ارتش متحده عربستان سعودی بیش از آن چیزی است که بیان شده است.

لازم به ذکر است که طی حملات اخیر عربستان سعودی به مناطق مسکونی یمن، 3 تن از غیر نظامیان شهید و تعدادی نیز زخمی شده اند.

این درحالی است که پس از گفته های سازمان حقوق بشر و غیره مبنی بر این که ظلم های عربستان در یمن، خلاف قانون بوده و نقض حقوق بشر این کشور در یمن به طور آشکار است، نیز همچنان حملات بی رحمانه ارتش متحده سعودی بر مردم بیگناه یمن ادامه دارد.

ناگفته نماند که ارتش یمن به همراه نیروی بسیج مردمی درپی پاسخ به حملات اخیر عربستان سعودی، یک عدد موشک زلزال 1 را به سوی محل اجتماع نظامیان سعودی در سواحل غربی شلیک کرده است.

لازم به ذکر است که به دلیل جریان داشتن محاصره یمن، مردم این کشور با فقدان شدید مواد غذایی، دارو و امکانات مورد نیاز هستند که این امر موجب شده است مردم برای تغذیه به برگ درختان روی آورند.

طبق اظهارات یکی از شهروندان یمنی، ما حاضریم بمیریم ولی تن به ذلت ندهیم. زیر بار عربستان سعودی رفتن برای ما ذلت است. عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل از ظالمان بزرگ در دنیا هستند.

ارسال نظر

 
1