خبر فوری

 
 
کشته شدن 7 نفر در اثر حمله به وزارت ارتباطات کشور افغانستان
کد خبر :1806650211

10:05 1398/02/02


برچسب ها : افغانستان, حمله انتحاری,

حمله افراد ناشناس به وزارت ارتباطات کشور افغانستان باعث کشته شدن 7 نفر شد در حالی که تعداد زیادی نیز به شدت زخمی شدند.


 

حمله افراد ناشناس به وزارت ارتباطات کشور افغانستان باعث کشته شدن 7 نفر شد در حالی که تعداد زیادی نیز به شدت زخمی شدند.

طبق اطلاعات به دست آمده : افراد ناشناس طی عملیاتی در پایتخت افغانستان در کابل به وزارت ارتباطات حمله نمودند که در نتیجه آن 7 نفر جان خود را از دست دادند در حالی که تعداد زیادی نیز به شدت زخمی شدند و همچنین لازم به ذکر است که گروه تروریستی طالبان ظاهرا در این حمله نقشی نداشته است.

نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخلی افغانستان اظهار داشت : نیروهای امنیتی در حال جمع آوری اطلاعات می باشند همچنین نوعیت این انفجار پس از پایان تحقیقات گزارش خواهد شد.

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری وقت : 3 بمب انتحاری در دفتر وزارت ارتباطات منفجر گردید که نیروهای امنیتی بلافاصله پس از محاصره کل منطقه عملیات جستجو و تحقیقاتی خود را آغاز نمودند.

طبق گفته نیروهای امنیتی : این حمله توسط 4 نفر صورت گرفت که 2 نفر از آنان نیز در اثر درگیری به هلاکت رسیدند و نیروهای امنیتی عملیات جستجوی خود را ادامه می دهند تا عاملان این حادثه هر چه زود تر دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند.

از سوی دیگر نیز این حمله در طبقه ی 18 مین یک ساختان صورت گرفت که در آن دفتر اداره پست ، وزارت اطلاعات و فرهنگ ، اداره املاک مرکزی و سازمان های دیگر وجود داشته اند که حداقل 2 هزار کارمند در این ساختمان در حال کار بودند.

ارسال نظر

 
1