خبر فوری

 
 
کشته شدن 7 عضو گروه تجزیه طلب بلوچ در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در تربت
کد خبر :727694965

09:57 1400/12/18


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, افراد مسلح بلوچ, شهرستان تربت, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ,

در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان تربت ایالت بلوچستان 7 عضو وابسته به گروه‌های تجزیه طلب بلوچ از جمله دو فرمانده ارشد این گروه کشته شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان تربت ایالت بلوچستان 7 عضو وابسته به گروه‌های تجزیه طلب بلوچ از جمله دو فرمانده ارشد این گروه کشته شدند.

بر اساس بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر مخفیگاه گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ در منطقه گورچوپ تربت از توابع شهرستان کیچ نیروهای امنیتی ارتش پاکستان عملیاتی را در این منطقه آغاز نمودند.

به دنبال این عملیات ارتش پاکستان دو طرف وارد درگیری مسلحانه با یکدیگر شدند که در نتیجه آن 7 نفر از جدایی طلبان بلوچ از جمله دو فرمانده ارشد این جبهه به نام‌های دودا و واشدل کشته شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در این بیانیه خود ابراز داشت: در این عملیات تروریست‌ها ضمن تیراندازی بی هدف به سمت نیروهای ارتش قصد فرار از معرکه را داشتند. این تروریست‌ها در حمله اخیر در مکران و دیگر عملیات‌های مسلحانه علیه نیروهای امنیتی پاکستان نقش داشتند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، از محل مخفیگاه این افراد چندین قبضه سلاح به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ضبط گردید.

ارتش پاکستان تاکید کرد این‌گونه عملیات‌ها برای متوقف نمودن فعالیت‌های تروریستی در بلوچستان تداوم خواهد داشت و ما اجازه نخواهیم داد امنیت و ثبات بلوچستان بازیچه دست تروریست‌ها شود.

ارسال نظر

 
1