خبر فوری

 
 
کشته شدن 6 افسر پلیس در حمله به پاسگاه بازرسی افغانستان
کد خبر :1264435063

16:11 1397/06/13


برچسب ها : افغانستان, پلیس افغانستان, طالبان افغانستان,

بر اثر حملات جداگانه تروریست ها به پاسگاه های ایست و بازرسی پلیس در استان شمال غربی و مشرق افغانستان 6 نفر کشته شده اند.


 

کابل:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان نیوز، بر اثر حملات جداگانه تروریست ها به پاسگاه های ایست و بازرسی پلیس در استان شمال غربی  و مشرق افغانستان 6 نفر کشته شده اند.

جمشید شهابی، سخنگوی فرمانداری استان بادغیس افغانستان در گزارش خود به خبرنگاران گفت:بر اثر حمله تروریست ها به مرکز پلیس در قلعه نو مرکز استان بادغیس،2 افسر پلیس کشته و 4 نفر زخمی شده اند.

همچنین تروریست ها 3 خودروی متعلق به پلیس را به آتش کشیده اند،پلیس از تسلط مجدد خود بر منطقه خبر داده است.

نیروهای پلیس در پاسخ به این حمله اقدام به تیراندازی به سمت تروریست ها نمودند که بر اثر آن 11 تن از تروریست ها کشته و 16 تن دیگر زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروه تروریستی،مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است،اما احتمال اینکه این حمله از سوی طالبان صورت گرفته باشد بسیار زیاد است.

در حمله تروریستی دیگری  در منطقه جانی خیل استان پکتیا،مقر اصلی پلیس هدف قرار گرفت،که در اثر آن 4 افسر پلیس کشته و 6 افسر دیگر زخمی شده اند.

ذبیح الله مجاهد،سخنگوی طالبان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.و مدعی شده است شبه نظامیان طالبان،بر منطقه جانی خیل مسلط شده اند.

سردار ولی تبسم سخنگوی پلیس استان پکتیا،ضمن رد ادعای طالبان مبنی بر تسلط بر منطقه جانی خیل استان پکتیا اظهار داشت:تسلط منطقه همچنان در دست نیروهای امنیتی میباشد و نیروهای ما این حمله طالبان را ناموفق گذاشته اند.

وی همچنین خبر داد نیروهای پلیس در واکنش به این حمله طالبان توانستند بیش از 20 تن از این تروریست ها را به هلاکت برسانند.

ارسال نظر

 
1