خبر فوری

 
 
کشته شدن 5 تن از شبه نظامیان سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان در پنجگور
کد خبر :1805076255

11:10 1401/04/03


برچسب ها : BLF, افراد مسلح بلوچ, بلوچستان, پنجگور, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, حمله مسلحانه, درگیری, درگیری مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای ضمن ادای احترام به ظهور بلوچ ملقب به بالی و دیگر همرزمان کشته شده، اظهار داشت شش شبه نظامی سازمان در این درگیری به شهادت رسیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای ضمن ادای احترام به ظهور بلوچ ملقب به بالی و دیگر همرزمان کشته شده در درگیری با ارتش در تاریخ 29 خرداد، اظهار داشت: ارتش به همراه نیروهای جوخه مرگ و جاسوسان محلی خود در منطقه کوه انجیر پروم شهرستان پنجگور شبه نظامیان سازمان را محاصره کرد که منجر به آغاز درگیری میان دو طرف شد. هرچند در این درگیری ارتش نیز تلفات جانی داد، اما شش تن از شبه نظامیان سازمان به نام های ظهور حمل ملقب به بالی، اکبر ملقب به حمل، ساجد محمود ملقب به سمیر، صابر قادر ملقب به تابیر، عطا ملقب به ناصر فرزند واحد بخش و ساجد ملقب به سگار در دفاع از وطن و سرزمین بلوچستان به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهدا در خط مقدم با شجاعت تمام با دشمن (ارتش پاکستان) جنگیدند و جام شهادت نوشیدند. سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF به آنها ادای احترام کرده و خاطر نشان می کند که عملیات آزادی (سرزمین بلوچستان) تا آزادی کامل ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1