خبر فوری

 
 
کشته شدن 4 آزادی خواه بلوچ در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در بلوچستان
کد خبر :4308506

09:31 1401/08/10


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, شاهرگ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ,

در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه شاهرگ ایالت بلوچستان 4 تن از عناصر گروه‌های تجزیه طلب بلوچ کشته شده و 2 نظامی ارتش پاکستان نیز جان باختند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه شاهرگ ایالت بلوچستان 4 تن از عناصر گروه‌های تجزیه طلب بلوچ کشته شده و 2 نظامی ارتش پاکستان نیز جان باختند.

طبق اطلاعیه اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان عملیات اطلاعاتی را در منطقه کمن پاس در نزدیکی شاهرگ آغاز نمودند و با استفاده از بالگرد در مخفیگاه تروریست‌ها وارد شدند، پس از تلاش نیروهای امنیتی برای مسدود نمودن مسیرهای مواصلاتی تروریست‌ها اقدام به تیراندازی کردند.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: در نتیجه تیراندازی تروریست‌ها دو تن از نظامیان ما به نام‌های شفیع الله و محمد قیصر در دم جان باختند، در این عملیات همچنین 4 تروریست نیز به هلاکت رسیدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، از محل مخفیگاه تروریست‌ها علاوه بر بمب دست ساز چندین قبضه سلاح به همراه مهمات کشف و ضبط گردید.

لازم به ذکر است گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ مختلفی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان حضور دارند که عملیات های مختلفی را علیه نیروهای مسلح پاکستان در برهه‌های زمانی مختلف انجام می‌دهند.

ارتش پاکستان نیز برای مقابله با این گروه‌های تجزیه طلب بلوچ عملیات های انتقام‌جویانه را انجام می‌دهد.

 

ارسال نظر

 
1