خبر فوری

 
 
کشته شدن 3 تن از نیروهای نیروی دریایی هند طی انفجار در کشتی واقع در بندرگاه بمبئی هند
کد خبر :962576286

15:14 1400/10/29


برچسب ها : انفجار, بمبئی, زخمی, نیروی دریایی هند, هند, کشته شدگان, کشتی,

سه تن از نیروی دریایی هند روز سه شنبه 28 دی ماه (18 دسامبر) طی انفجار یک کشتی نظامی هندی در شهر بمبئی هند لنگر انداخته بود، کشته شدند.


 

بمبئی: به گزارش راز نیوز | سه تن از نیروی دریایی هند روز سه شنبه 28 دی ماه (18 دسامبر) طی انفجار یک کشتی نظامی هندی به نام آی ان اس رانویر (INS Ranveer) که در شهر بمبئی هند لنگر انداخته بود، کشته شدند.

به گزارش رسانه های هند، این انفجار ساعت 4:30 بعد از ظهر رخ داده که حداقل 11 تن از نیروهای نیروی دریایی هند مجروح و به بیمارستان منتقل شدند و انفجار، با مواد های منفجره و یا اسلحه صورت نگرفته است.

به گفته منابع، نیروی دریایی هند هدف این انفجار را بیان نکرده اما اظهار کرد: هیئت تحقیق معین شده درباره این حادثه، تحقیقات لازم را خواهد کرد.

نیروی دریایی هند در بیانیه ای اعلام کرد: خدمه کشتی INS Ranveer بلافاصله کنترل اوضاع را در دست گرفتند همچنین تاکنون خسارت عمده ای گزارش نشده است.

در این بیانیه نوشته شده است، انفجار در داخل کشتی رانویر نیروی دریایی هند رخ داده است که از ماه نوامبر طی یک استقرار عملیاتی در فرماندهی نیروی دریایی شرق هند بوده و بنا بود به زودی به بندر پایگاه اصلی باز گردد.

ارسال نظر

 
1