خبر فوری

 
کشته شدن 25 مقام دولتی و نظامی افغانستان بر اثر سقوط بالگرد نظامی در غرب افغانستان
کد خبر :644856594

12:22 1397/08/09


برچسب ها : افغانستان, سقوط بالگرد, ولایت فرح,

بر اثر سقوط یک بالگرد نظامی در ولایت فرح واقع در غرب افغانستان،25 تن از مقامات محلی و فرماندهان نظامی به همراه دو خلبان کشته شدند.


 

کابل:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری های بین المللی،بر اثر سقوط یک بالگرد نظامی در ولایت فرح واقع در غرب افغانستان،25 تن از مقامات محلی و فرماندهان نظامی به همراه دو خلبان کشته شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری های خارجی،نعمت الله خلیل معاون فرمانده ارتش در منطقه غرب افغانستان،فرید بختاور رئیس شورای ولایت فرح و جمیله امینی عضو شورای ولایت فرح در این بالگرد حضور داشتند.

طبق گفته ناصر مهری سخنگوی فرمانداری ولایت فرح،این بالگرد لحظاتی پس از برخاستن از منطقه کوهستانی اناردارای افغانستان در ساعت 9:10 دقیقه صبح با این حادثه مواجه شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری های بین المللی،طالبان مدعی حمله به این بالگرد نظامی ارتش افغانستان شده است در حالی که مقامات کابل معتقدند که این بالگرد به علت وضعیت بد جوی دچار این سانحه شده است.

طبق گفته های مقامات افغان،این بالگرد از نوع بالگرد MI17 و ساخت کشور روسیه بوده است و پس از برخورد با موانع طبیعی،منفجر شده و پس از آن شعله های آتش در این بالگرد شدت گرفت و اجساد تمامی سرنشینان این بالگرد به علت شدت آتش سوزی،متلاشی گردید.

ارسال نظر

 
1