خبر فوری

 
 
کشته شدن 2 نظامی پاکستانی در اثر انفجار بمب کنار جاده ای توسط ارتش آزادی بخش بلوچ
کد خبر :911064105

14:16 1399/10/08


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش پاکستان, ایست بازرسی, بلوچ, بلوچستان, شبه نظامی بلوچ, شبه نظامیان, شبه نظامیان بلوچ,

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با اعلام بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان نظامی پاکستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) در بیانیه ای که از مکان نامعلومی منتشر شده است بیان کرد: "امروز عوامل ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) در منطقه شاهرگ جهالاوان منطقه بولان بمب کنار جاده ای منفجر کردند که در اثر آن 2 سرباز دشمن (ارتش پاکستان) کشته شده و 7 نفر از جمله یک کاپیتان ارتش پاکستان نیز زخمی شدند. ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده میگیرد."

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) افزود:"عوامل ارتش آزادی بخش بلوچ در حالی ارتش پاکستان را هدف قرار دادند که ارتش پاکستان در پی جستجوی افراد حمله کننده به ایست بازرسی ارتش پاکستان و کشتن 11 تن از نظامیان پاکستان نیرو های بیشتری برای جستجو ارسال کرده بود. عوامل ما یک کاروان از نیروهای تازه نفس دشمن (ارتش پاکستان) را که قصد تعقیب آنها را داشتند توسط یک بمب کنار جاده ای منفجر کردند که در اثر آن 2 نفر در دم کشته و هفت نفر دیگر از جمله کاپیتان ارتش را زخمی کردند، در حالی که یک خودرو کاملاً منهدم شد. به همین دلیل بار دیگر ارتش دشمن (ارتش پاکستان) مجبور به عقب نشینی شد."

جیئند بلوچ با بیان این که هدف ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) ایجاد یک بلوچستان مستقل است گفت تا زمانی که ما به هدف نهایی خود دست پیدا نکنیم حملات ما به نیروهای اشغالگر (ارتش پاکستان) ادامه دار خوهد بود و با پشتیبانی و کمک های عملی ملت بلوچ شدت این حملات افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است روز گذشته شبه نظامیان به یک ایست بازرسی نیروهای پاکستانی در منطقه جهالاوان حمله کرده و آن را تصرف کرده بودند. به گفته مقامات پاکستانی، در این حمله 7 نیروی نظامی پاکستانی جان باختند. در حالی که ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) پس از آن مسئولیت حمله را بر عهده گرفت. جیئند بلوچ در یانیه ای گفت که در این حمله 11 نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1