خبر فوری

 
 
کریم خلیلی: پاکستان و افغانستان طی همکاری مشترک می توانند داعش و دشمنان صلح را شکست دهند
کد خبر :1599782696

16:57 1399/10/24


برچسب ها : استاد کریم خلیلی, پاکستان و افغانستان, تروریست, تروریسم, حزب وحدت اسلامی افغانستان, داعش, طالبان, موسسه مطالعات استراتژیک,

کریم خلیلی رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان طی بازدید از موسسه مطالعات استراتژیک اسلام آباد، گفت: پاکستان و افغانستان طی همکاری مشترک می توانند داعش و دشمنان صلح را شکست دهند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کریم خلیلی رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان که در سفر سه روزه به اسلام آباد آمده و با مقامات عالی رتبه سیاسی و نظامی پاکستان دیدار داشته است، طی بازدید از موسسه مطالعات استراتژیک اسلام آباد، گفت: دو کشور پاکستان و افغانستان طی همکاری های دوجانبه می توانند داعش و دشمنان صلح را شکست دهند. وی در ادامه با بیان اینکه روابط دوستانه و نزدیکی با کشور پاکستان داریم، با مثبت و سازنده عنوان کردن عملکرد رهبری پاکستان آن را مورد ستایش قرار داد و گفت: پاکستان تمام تلاش خود را برای برپایی صلح در افغانستان بکار گرفته است، دو کشور طی همکاری مشترک می توانند داعش و دشمنان صلح را نابود سازند.

کریم خلیلی در ادامه سخنرانی خود اظهار داشت که پاکستان برای رساندن مذاکرات صلح افغانستان به مرحله نهایی بسیار تلاش کرده است و پس از برقراری صلح در خط لوله کاسا 1000 پاکستان و آسیای میانه که از افغانستان عبور می کند و دیگر پروژه های بهبود خواهند یافت. وی اظهار داشت که به دنبال ایجاد صلحی در افغانستان هستیم که باعث ایجاد مشکلی برای هیچ یک از همسایه ها نشود. رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان در ادامه با بیان فواید توافق با طالبان، اظهار داشت که این امر باعث کمک برای مبارزه با داعش و چنین گروه های خطرناک می شود.

شایان ذکر است کریم خلیلی با پایان سفر سه روزه خود، توسط نماینده پاکستان برای افغانستان بدرقه شد.

 

ارسال نظر

 
1