خبر فوری

 
 
کره جنوبی خواستار سرمایه گذاری در پاکستان
کد خبر :312035420

16:16 1397/10/29


برچسب ها : پاکستان, سرمایه گذاری, کره جنوبی,

کره جنوبی به همراه اعلام سرمایه گذاری در پاکستان، خبر افزایش سهمیه کار پاکستانی ها را نیز منتشر کرده است.


 

به گزارش راز نيوز، کره جنوبی به همراه اعلام سرمایه گذاری در پاکستان، خبر افزایش سهمیه کار پاکستانی ها را نیز منتشر کرده است. سفیر کره جنوبی در پاکستان کواک سنگیو طی دیدار با مشاور امور شهروندان پاکستانی در خارج از کشور و منابع انسانی عمران خان، ذوالفقار بخاری، از افزایش واردات نیروی کار از پاکستان خبر داد و گفت : کره جنوبی طی سال جاری میلادی به تدریج سهمیه نیروی کار پاکستانی در کره جنوبی را افزایش خواهد داد. گفتنی است طی این دیدار سفیر کره جنوبی علاوه بر سرمایه گذاری این کشور در پاکستان، در رابطه با دیگر امور نیز با مشاور عمران خان به گفت و گو پرداخت .

طی این دیدار ذوالفقار بخاری ابراز داشت که تنها 700 تن از شهروندان پاکستانی در سال 2018 میلادی برای کار به کره جنوبی سفر کرده اند.
وی با اشاره به دولت سابق پاکستان و بی اعتنایی آن نسبت به نیروی کار پاکستانی در کره جنوبی ابراز داشت، دولت فعلی "تحریک انصاف" در حال تلاش برای افزایش تعداد نیروی کار خود در کره جنوبی است. سفیر کره جنوبی اظهار داشت که این کشور خواهان سرمایه گذاری در بخش راه آهن کشور پاکستان است.

چندی پیش تیم شرکت " شرق آسیا " با سفر به پاکستان اظهار داشته بود که این کشور به همراه بخش راه آهن، مواقع مناسب دیگری نیز برای سرمایه گذاری دارد. این تیم با مناسب دانستن زمینه توریستی پاکستان ابراز داشت که ممکن است بتوانیم توجه توریست های کره جنوبی که علاقه مند بخش مذهبی و فرهنگی هستند را متوجه کشور پاکستان بکنیم.

ذوالفقار بخاری نیز در این زمینه اظهار داشت، نخست وزیر عمران خان با توجه به اهمیت توریست و گردشگری در حال انجام اقداماتی در این زمینه همچون راه سازی در بخش های شمالی کشور است.

ارسال نظر

 
1