خبر فوری

 
 
کراچی: کشف جسد مجروح فرد ربوده شده به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان پس از گذشت 4 سال
کد خبر :161302298

13:48 1399/09/17


برچسب ها : افراد ربوده شده, جنبش ملی متحد, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شاهد کلیم, کراچی, کشف جسد,

جسد مجروح شاهد کلیم عضو جنبش ملی متحد(MQM) که نزدیک به چهار سال قبل به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر کراچی ربوده شده بود، روز گذشته در یکی از مناطق این شهر کشف شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| جسد مجروح شاهد کلیم عضو جنبش ملی متحد(MQM) که نزدیک به چهار سال قبل به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر کراچی ربوده شده بود، روز گذشته در یکی از مناطق این شهر کشف شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روز گذشته جسدی مجروح از یک فرد با هویت نامشخص در جاده کمربندی شمالی کراچی واقع در نزدیکی شهرک سرجانی کشف گردید، پس از انجام بررسی های لازم مشخص گردید هویت جسد کشف شده متعلق به فردی به نام شاهد کلیم می باشد که نزدیک به 4 سال قبل به دست ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای رنجرز بازداشت و سپس ناپدید شده است.

گفتنی است بر روی جسد آثار دلخراشی از شکنجه های مختلف همچون سوختگی در اثر شوک الکتریکی قابل مشاهده است، همچنین پوست بدن وی نیز به علت شدت شکنجه ها از جسد مقتول جدا شده است.

لازم به ذکر است شاهد کلیم عضو جنبش ملی متحد دارای یک مغازه تعمیرات تلفن همراه در نزدیکی منزل خود بود، وی در تاریخ نوزدهم آذر ماه 1395 در عملیات مشترک نیروهای رنجرز و ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان از منزل خود واقع در منطقه لیاقت آباد کراچی بازداشت و سپس به مکان نامشخصی انتقال یافت.

همسر شاهد کلیم پس از ناپدید شدن وی و بی خبر ماندن از وی به مراکز پلیس و دفاتر سازمان های اطلاعاتی موجود در منطقه خود مراجعه نمود، اما تلاش های وی برای دریافت خبر از همسر خود بی نتیجه ماند و هیچکدام از نهادهای امنیتی و دفاتر نیروهای مسلح پاکستان پیگیری های لازم در این خصوص را ترتیب عمل ندادند.

نهایتا وی پس از گذشت 3 سال و 11 ماه صبر و بردباری تماسی از مرکز پلیس مبنی بر کشف جسد متعلق به شوهر خود را دریافت کرد.

ارسال نظر

 
1