خبر فوری

 
 
کراچی: ربوده شدن یک شهروند سندی به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1788757538

13:11 1399/04/17


برچسب ها : افراد ربوده شده سند, جنبش آزادی سند, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان سندی, کراچی,

سرویس های اطلاعاتی پاکستان در ادامه سرکوب شهروندان سندی در نقاط مختلف ایالت سند، یک شهروند دیگر به نام عاقب چاندیو را بازداشت و ناپدید نمودند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| سرویس های اطلاعاتی پاکستان در ادامه سرکوب شهروندان سندی در نقاط مختلف ایالت سند، یک شهروند دیگر به نام عاقب چاندیو را بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی جنبش صدای افراد ربوده شده سند، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان شب گذشته با یورش به منطقه ای در شهر کراچی،  عاقب چاندیو برادر شازیه چاندیو از فعالان مدنی در زمینه حقوق بشر را بازداشت و ناپدید نمودند.

طبق بیانیه صادر شده از سوی انجمن صدای افراد ربوده شده سند، نیروهای امنیتی و ماموران سرویس های اطلاعاتی در جریان این عملیات، همسر و خواهر عاقب چاندیو را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

لازم به ذکر است عاقب چاندیو پیش از این نیز در سال 2018 میلادی به دست سرویس های اطلاعاتی ربوده شده و پس از گذشت یک سال آزاد شد و اکنون برای مرتبه دوم به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر کراچی مرکز ایالت سند بازداشت گردید.

نهادهای امنیتی پیش از این به خواهر عاقب چاندیو هشدار داده بودند در صورتی که از فعالیت در زمینه افراد ربوده شده سند دست بر ندارد، برادر وی تحت بازداشت امنیتی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1