خبر فوری

 
کراچی: تظاهرات خانواده های افراد ربوده شده در دسته مرکزی عاشورای حسینی +ویدیو
کد خبر :682968803

11:40 1397/07/03


برچسب ها : افراد ربوده شده, علمای شیعه, گمشده, کراچی,

صبح روز دهم محرم الحرام خانواده افراد ربوده شده در دسته عزای حسینی تظاهرات کردند


خانواده های افراد ربوده شده: بستگانمان را باز گردانید والا خانه فرماندار را تصّرف خواهیم کرد.

 

 
 

 

به گزارش راز نیوز صبح روز دهم محرم الحرام خانواده افراد ربوده شده در دسته عزای حسینی تظاهرات کردند. طی این تظاهرات خانواده های افراد ربوده شده از فرمانده ارتش و رئیس دادگستری خواستار بازگردانی عزیزانشان شدند. این تظاهرات بعد از اقامه نماز ظهر در دسته عزای مرکزی شهر کراچی واقع در خیابان جناح صورت گرفت. در این تظاهرات مردان و زنان مسن و کودکان نیز با در دست داشتن عکس های عزیزانشان خواستار آزادی هرچه زودتر آنها شدند.

در این تظاهرات به همراه شیعیان حاضر در دسته عزاداری؛ علمای ناموری همچون صادق تقوی، عقیل موسی، حیدر عباس، مبشر حسن نیز حضور داشتند. طی سخنرانی علامه مبشر حسن در تظاهرات گفت: ملت تشیع پاکستان باشعور و با بصیرت است، این افراد ربوده شده سرمایه این کشور و بی گناه هستند. مردم بی گناه شیعه به دلیل حرف های که درباره قدرت های استعماری بیان کردند ربوده شده اند؛ عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل دشمنان سرسخت این کشور اند. وی افزود در این افراد ربوده شده شیعیان متفکر و تحصیل کرده حضور دارند اگر آنها را آزاد نکیند بزودی در تمامی نقاط کشور شاهد تظاهرات سراسری خواهید بود.

علامه صادق تقوی در سخنرانی خود گفت: دولت استقامت و صبر مارا آزمایش نکند؛ زیرا اگر تمامی آنها طبق آئین و قانون کشور در دادگاه ارائه نکیند این تظاهرات از ایالت سند به تمام نقاط پاکستان گسترش می یابد و تظاهرات سراسری آغاز می شود. وی افزود بیش از پنجاه تن از جوانان مارا  ربوده اید؛ آیا جرمشان این است که عشق وطن و کشور خود را در قلب دارند؟ وی در ادامه سخنرانی خود ضمن تاکید بازگردانی افراد ربوده شده گفت دولت سند بجای جلوگیری تروریست ها جوانان مارا ربوده و اعلام نادانی میکند. سازمان های اطلاعاتی کشور این افراد را اسیر میکند.

 

قبل از شروع دسته عزا نیز عالم نامور سید شهنشاه حسین نقوی در سخنرانی خود از دولت خواست تا هرچه زودتر در مورد افراد ربوده شده تصمیم بگیرد. آقای نقوی در سخنرانی خود افزودند: اگر شیعیان ما جرمی کرده اند و یا تقصیری دارند آنها را در دادگاه بیاورید و طبق قانون محاکمه کنید. وی افزود این از انسانیت به دور است که پسر جوان را بیش از دو سال بی خبر از مادرش دور نگه دارید؛ من به شخصه میتوانم چندیدن خانواده را نشان دهم که مادر در نبود پسر خود به دلیل گریه بیش از حد مریض شده و از دنیا رفته است.

 

 

ارسال نظر

 
1