خبر فوری

 
کراچی: تبرئه پنج تن از شیعیان متهم در پرونده حمل اسلحه و مواد منفجره
کد خبر :1705788255

13:13 1399/06/13


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, تبرئه, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی,

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم در جریان بررسی پرونده مربوط به حمل اسلحه و مواد منفجره تمامی 5 متهم این پرونده از جمله یک روزنامه نگار شیعه را تبرئه نمود.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم در جریان بررسی پرونده مربوط به حمل اسلحه و مواد منفجره تمامی 5 متهم این پرونده از جمله یک روزنامه نگار شیعه را تبرئه نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، 5 شهروند شیعه به نام های سید مطلوب حسین روزنامه نگار خبرگزاری جنگ، سید محتشم حیدر شاه، سید عمران حیدر شاه، سید وقار رضا و محمد عباس که از سال گذشته به اتهام حمل سلاح و به همراه داشتن مواد منفجره توسط پلیس کراچی بازداشت شده بودند.

قاضی شعبه 13 دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم واقع در مجتمع قضایی زندان مرکزی کراچی پس از بررسی مستندات و مدارک ارائه شده از سوی دو طرف با اعلام اینکه دادخواست ارائه شده از سوی مقامات انتظامی و امنیتی در اثبات اتهامات وارده ناموفق بوده، تمامی 5 متهم این پرونده را از اتهامات وارده تبرئه نمود.

ناگفته نماند این متهمان به منظور آزادی از طریق سپردن وثیقه در دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم فراخوانده شدند، اما قاضی دادگاه با رد وثیقه های ارائه شده، حکم آزادی تمامی متهمان را صادر نمود.

ارسال نظر

 
1