خبر فوری

 
 
کراچی: بازداشت یک شهروند پاکستانی به اتهام تامین مالی نیروهای سازمان اطلاعات هند
کد خبر :1951055042

12:54 1399/04/31


برچسب ها : FIA, آژانس تحقیقاتی فدرال, پاکستان و هند, جاسوس هندی, سازمان اطلاعات هند, سرویس های اطلاعاتی پاکستان,

آژانس تحقیقات فدرال(FIA) در عملیاتی در شهر کراچی یک مدیر شرکت خدمات ارزی و صرافی را به اتهام همکاری با سازمان اطلاعات هند و تامین مالی جاسوسان وابسته به این سازمان بازداشت نمودند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| آژانس تحقیقات فدرال(FIA) در عملیاتی در شهر کراچی یک مدیر شرکت خدمات ارزی و صرافی را به اتهام همکاری با سازمان اطلاعات هند و تامین مالی جاسوسان وابسته به این سازمان بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران آژانس تحقیقات فدرال(FIA) پاکستان در ادامه اقدامات خود در شناسایی زنجیره وابسته به سرویس های اطلاعاتی هند در عملیاتی در منطقه بهادر آباد شهر کراچی فردی به نام جنید را به علت تامین مالی عناصر وابسته به سازمان های های اطلاعاتی هند بازداشت نمودند.

طبق گفته مقامات آژانس تحقیقات فدرال(FIA) این متهم که مدیر یک شرکت خدمات ارزی در شهر کراچی است، با استفاده از حواله هوندی( انتقال پول غیرقانونی) مبالغ قابل توجهی را به عناصر وابسته به سازمان های اطلاعاتی هند در شهر کراچی ارسال می کرد، این مبالغ جهت استفاده در اقدامات تروریستی، خرید اسلحه و ترور شخصیت ها و شهروندان عادی مورد بهره برداری قرار می گرفت.

طق اعلام آژانس تحقیقات فدرال(FIA) دیگر همدست متهم جنید در دبی به همکاری با وی می پرداخت، این افراد تمامی دستورات خود را از طریق ایمیل از گروهک محمود صدیقی دریافت می کردند.

از این متهم یک دستگاه رایانه همراه، چند عدد فلش یو اس بی و تعدادی دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط گردید.

لازم به ذکر است ماموران آژانس تحقیقات فدرال(FIA) پیش از این در تاریخ 25 تیرماه جاری ظفر خان از کارمندان سازمان آتش نشانی دولتی در شهر کراچی و از عناصر وابسته به جنبش ملی متحد(MQM) را نیز به اتهام ارتباط با سرویس های اطلاعاتی هند بازداشت نمودند.

بخوانید: دستگیری مدیر صرافی به جرم تامین مالی مامورین سازمان اطلاعاتی هند در کراچی

ارسال نظر

 
1