خبر فوری

 
 
کراچی: بازداشت یک جوان شیعه به اتهام حمله به کنسولگری عربستان در سال 2011
کد خبر :1569278609

10:13 1400/12/11


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, شیعه, شیعیان پاکستان, نیروهای مبارزه با تروریسم, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در بیانیه ای از بازداشت یک جوان شیعه به اتهام حمله نارنجکی به کنسولگری عربستان سعودی در شهر کراچی در سال 2011 میلادی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در بیانیه ای از بازداشت یک جوان شیعه به اتهام حمله نارنجکی به کنسولگری عربستان سعودی در شهر کراچی در سال 2011 میلادی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی در بیانیه ای مدعی شد: یک تیم از بخش تحقیقات دایره مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در شهر کراچی فردی به نام سید ذکی کاظمی وابسته به «گروه مهدی» را بازداشت نمودند.

طبق این بیانیه؛ سید ذکی کاظمی به همراه دیگر همدستانش به نام های کاشف، ابرار، محسن، دانش، علی معروف به ببلو، اسکندر، راشد و کاشان در سال 2011 میلادی، کنسولگری عربستان سعودی را با پرتاب نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن چند نفر زخمی شدند، وی پس از این حمله توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

بر اساس ادعای دایره مبارزه با تروریسم پلیس کراچی، سید ذکی کاظمی در چندین پرونده دیگر نیز متهم و مظنون دانسته شده است که شامل موارد زیر می باشد:

1.پرونده موجود در مرکز پلیس شاهراه نور جهان، در این پرونده متهم به همراه دیگر همدستان خود فردی به نام عمران را ترور کردند.

2. پرونده موجود در مرکز پلیس اقبال مارکت، در این پرونده متهم با هجوم به مطب دکتر خورشید وی را به قتل رساند.

3. پرونده موجود در مرکز پلیس سر سید، در این پرونده متهم شخصی به نام مدثر عالم را هدف ترور قرار دادند.

4. پرونده موجود در مرکز هفتم پلیس، در این پرونده متهم یک مسجد واقع در منطقه تیموریه را به وسیله نارنجک هدف قرار داد که در نتیجه آن چندین نمازگزار زخمی شدند.

5. متهم به جرم حمله اسلحه نیز تحت تعقیب نیروهای پلیس قرار دارد و پرونده مربوط به آن در مرکز پلیس منطقه مبینه تاون تشکیل یافته است.

6. وی در پرونده موجود در مرکز پلیس منطقه عیدگاه، مجرم فراری از مجامع قضایی شناخته شده است.

 

 

ارسال نظر

 
1