خبر فوری

 
 
کراچی: بازداشت دو عضو سپاه محمد توسط نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم
کد خبر :1246410627

14:39 1399/08/23


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, سازمان مبارزه با تروریسم, سپاه محمد, شیعه, نیروهای مبارزه با تروریسم,

سازمان مبارزه با تروریسم و دیگر سازمان های امنیتی پاکستان از بازداشت دو عضو گروه ممنوعه سپاه محمد در عملیات مشترک در منطقه سایت در شهر کراچی خبر دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سازمان مبارزه با تروریسم و دیگر سازمان های امنیتی پاکستان از بازداشت دو عضو گروه ممنوعه سپاه محمد در عملیات مشترک در منطقه سایت در شهر کراچی خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سازمان مبارزه با تررویسم(CTD) طی بیانیه ای اعلام داشت: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم طی عملیاتی مبتنی بر اطلاعات محرمانه موفق شدند دو تن از عناصر وابسته به گروه موسوم به سپاه محمد را بازداشت شدند.

سازمان مبارزه با تروریسم(CTD) اسامی این دو فرد بازداشت شده را سید محمد علی رضا نقوی و آغا حسن اعلام نموده و مدعی کشف دو اسلحه کلت 9 میلیمتری به همراه 30 عدد فشنگ جنگی از این دو مظنون شده است.

این در حالی است که این سازمان همچنین مدعی شده دو فرد به نام کرار حسین و اوسط علی رضوی از چنگ نیروهای امنیتی فرار نموده اند.

طبق بیانیه صادر شده از سوی سازمان مبارزه با تروریسم(CTD) سید اوسط علی رضوی سرکرده بخش جاسوسی سپاه محمد پاکستان را بر عهده دارد که با رصد و شناسایی دقیق اهداف خود توسط اعضای تحت کنترل خود آنها را به قتل می رساند.

گفتنی است این افراد در قتل دو برادر به نام های تنویر و محمد در منطقه کوکراپار شهرک ملیر کراچی در سال 2014، قتل فردی به نام عیسی بلوچ در سال 2013 میلادی در منطقه کلفتن کراچی نقش داشته اند.

این افراد علاوه بر این در ترور فردی به نام شاهد مالک فروشگاه اتومبیل شاهد در حوالی میدان جهاز والی کراچی در سال 2013 میلادی و ترور دکتر محمود در مقابل بیمارستان شمسی کراچی در سال 2011 میلادی نیز همکاری داشتند.

این درحالی است که براساس منابع موثق، دو فرد دستگیر شده چهار الی پنج روز پیش توسط سازمان های امنیتی ربوده شده اند درحالیکه حامل هیچ سلاحی نبوده اند. سازمان های امنیتی پاکستان، پیش از این نیز برای دفعات متعدد پس از ربایش افراد بی گناه شیعه، با اعلام گزارش ساختگی، این افراد را متهم اعلام می کنند.

ارسال نظر

 
1