خبر فوری

 
 
کراچی: بازداشت 4 شهروند بلوچ به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان
کد خبر :964606915

14:43 1399/05/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود علیه شهروندان بلوچ 4 نفر از جمله دو برادر را از نقاط مختلف شهر کراچی بازداشت و ناپدید نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود علیه شهروندان بلوچ 4 نفر از جمله دو برادر را از نقاط مختلف شهر کراچی بازداشت و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماموران سرویس های اطلاعاتی به همراه نیروهای ارتش پاکستان روز گذشته در عملیاتی دو برادر بلوچ از اهالی منطقه گریشه شهر خضدار بلوچستان را از شهر کراچی بازداشت و ناپدید نمودند.

طبق گفته منابع آگاه، ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان حوالی عصر روز گذشته در عملیاتی در منطقه فقیر کالونی شهر کراچی دو شهروند بلوچ به نام های گزی فرزند بیبگر و نظام فرزند الله بخش را به همراه دو برادر به نام های کریم بخش و موسی فرزند الله بخش از اهالی منطقه گریشه خضدار را بازداشت و ناپدید نمودند.

گفته می شود کریم بخش و موسی به عنوان میهمان درمنزل گزی و نظام واقع در منطقه فقیر کالونی حضور داشتند که در عملیات سرویس های امنیتی همگی آنان بازداشت شدند.

اعضای خانواده این افراد با تایید بازداشت این چهار تن گفتند: چند نفر با لباس نظامی با یورش به منزل ما بدون ذکر هیچگونه علت موجه این افراد را بازداشت نمودند.

ارسال نظر

 
1