خبر فوری

 
 
کراچی: بازداشت 3 تروریست داعش و تحریک طالبان پاکستان در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :195971780

17:08 1399/12/23


برچسب ها : پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, داعش, دولت اسلامی عراق و شام, سخنگوی رنجرز ایالت سند, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای رنجرز,

نیروهای امنیتی رنجرز و پلیس کراچی طی عملیات مشترک اطلاعاتی در منطقه اتحاد تاون شهر کراچی 3 تروریست وابسته به گروه های تروریستی داعش و تحریک طالبان پاکستان را بازداشت نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی رنجرز و پلیس کراچی طی عملیات مشترک اطلاعاتی در منطقه اتحاد تاون شهر کراچی 3 تروریست وابسته به گروه های تروریستی داعش و تحریک طالبان پاکستان را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروهای ویژه رنجرز ایالت سند، در این عملیات اطلاعاتی سه نفر به نام های نور محمد معروف به بیت الله، حیات الله و خان بهادر معروف به قاری باسط بازداشت شدند.

طبق گفته سخنگوی نیروهای رنجرز ایالت سند تروریست های بازداشت شده در چندین عملیات تروریستی همچون حمله نارنجکی و انفجار بمب نقش داشتند.

وی اظهار داشت: ما اطلاعاتی در خصوص تلاش تروریست ها برای انجام عملیات بزرگ تروریستی در شهر کراچی دریافت نمودیم، تروریست هایی که چند روز قبل از مبدا افغانستان خود را به کراچی رسانده بودند.

وی افزود: تروریست های بازداشت شده در سال 2008 میلادی به عضویت گروهک مولوی فقیر از شاخه های تحریک طالبان درآمدند و سپس در سال 2014 میلادی نیز عضو دولت اسلامی عراق و شام شده و چندین عملیات تروریستی را انجام دادند.

طبق گفته سخنگوی نیروهای رنجرز در سال 2008 میلادی چندین نیروی امنیتی ارتش پاکستان در عملیات های تروریستی و حملات مسلحانه در مناطقی همچون خرکه باغ، باجور اجنسی و عنایت قلعه بازار جان باخته و یا زخمی شدند، در سال 2012 میلادی نیز در حمله به نیروهای ارتش و نیروهای اف سی در منطقه چوگام چندین نظامی جان باخته و زخمی شدند.

به گفته سخنگوی رنجرز، چندین نظامی ارتش در سال 2013 میلادی در حمله به ارتش پاکستان در منطقه سالار زئی باجور جان باخته و زخمی شدند، تروریست ها چندین انفجار را در باجور انجام دادند که در آن ده ها نفر جان خود را از دست داده و یا زخمی شدند.

 

 

ارسال نظر

 
1