خبر فوری

 
 
کاهش مدت زمان ویزای آمریکا برای شهروندان پاکستانی از 5 سال به 3 ماه
کد خبر :950748758

19:24 1397/12/14


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, ویزا,

آمریکا با کاهش مدت زمان ویزا برای شهروندان پاکستانی، آن را از 5 سال به 3 ماه کاهش داده و هزینه را نیز به 192 دلار افزایش داده است.


 

به گزارش راز نیوز، آمریکا با کاهش مدت زمان ویزا برای شهروندان پاکستانی، آن را از 5 سال به 3 ماه کاهش داده و هزینه را نیز به 192 دلار افزایش داده است.

سفارتخانه آمریکا با اشاره به این موضوع ابراز داشته است که مدت زمان ویزا را برای شهروندان و خبرنگاران پاکستانی از 5 سال به 3 ماه کاهش داده ایم و ویزا برای مقامات سیاسی نیز براساس زمان کار آنها صادر خواهد شد.
درپی آن آمریکا، هزینه ویزا را نیز از 160 به 192 دلار افزایش داده و دلیل از این اقدام را عدم همکاری پاکستان با آمریکا در زمینه مبارزه با تروریسم و عدم حمایت از منافع آمریکا اعلام کرده است. قبل از این نیز آمریکا بودجه نظامی پاکستان را به دلیل عدم رضایت از اقدامات پاکستان در رابطه مبارزه با تروریسم را مسدود کرده بود.

قبل از این نیز آمریکا در اسفند ماه سال 96 شمسی با سخت کردن شرایط اخذ ویزا برای شهروندان پاکستانی، خواستار ارائه گزارشی از فعالیت های صفحات مجازی، ایمیل و شماره مراجعه کنندگان شده بود. این درحالی است که کشور پاکستان شرایط ویزا برای شهروندان آمریکایی را نسبت به گذشته آسان تر کرده است.

ارسال نظر

 
1