خبر فوری

 
 
کاخ سفید سفر نخست وزیر پاکستان به آمریکا را تایید کرد
کد خبر :109134488

09:08 1398/04/20


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دونالد ترامپ, عمران خان, مورگن اورتگاس, وزارت خارجه آمریکا, کاخ سفید,

پس از منتشر شدن اخبار متعددی در خصوص سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به آمریکا، کاخ سفید سفر عمران خان به آمریکا را تایید کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز پس از منتشر شدن اخبار متعددی در خصوص سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به آمریکا، کاخ سفید سفر عمران خان به آمریکا را تایید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از آنکه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به سفر نخست وزیر پاکستان به آمریکا اظهار بی خبری نموده بود، سخنگوی کاخ سفید طی بیانیه ای ضمن تایید سفر عمران خان به آمریکا اعلام نمود: نخست وزیر پاکستان 31 تیر ماه با استقبال دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، وارد واشنگتن خواهد شد.

سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: هدف از این سفر تقویت مناسبات و گسترش همکاری های دوجانبه فیمابین پاکستان و آمریکا می باشد و سفر نخست وزیر پاکستان به آمریکا باعث کمک به همکاری دو کشور جهت ثبات وضعیت اقتصادی، امنیتی و توسعه کشورهای دو طرف خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این مقامات دو کشور در خصوص موضوعات مختلف از جمله مبارزه با تروریسم، دفاع، انرژی و تجارت به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است سخنگوی وزارت خارجه پاکستان 13 تیرماه جاری از سفر عمران خان به آمریکا خبر داده بود، اما روز گذشته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص جزئیات سفر عمران خان به آمریکا، وی اظهار بی اطلاعی در این باره نمود و گفت: ما هیچ اطلاعی در خصوص سفر عمران خان نداریم و پس از تماس با مقامات کاخ سفید جزئیات آن را منتشر خواهیم نمود.

ارسال نظر

 
1